رشت- فرمانده انتظامی گیلان با تشکر و قدردانی از همکاری مردم گفت: با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با صدور بیانیه ای در پی اغتشاشات اخیر از برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت و نظم استان و شهروندان خبر داد.

در این بیانیه آمده است:

به دنبال درگذشت «مهسا امینی» علیرغم انتشار مستندات کامل و تأیید مراجع قضائی و پزشکی قانونی مبنی بر رد هرگونه ضرب و جرح علیه وی، متأسفانه عناصر فرصت طلب که همواره با استفاده از رسانه های خود به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد ناامنی در جامعه هستند نسبت به تحریک شهروندان در فضای مجازی برای تجمع و ایجاد ناامنی اقدام کردند.

فرماندهی انتظامی استان گیلان قطعاً با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد خواهد کرد.

فرماندهی انتظامی استان گیلان با اطمینان خاطر به شهروندان برای شناسایی و دستگیری تمامی مخلان نظم و امنیت از عموم مردم انتظار دارد همانند گذشته با پشتیبانی از پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی، نسبت به همکاری، شناسایی و معرفی مخلان نظم و امنیت اقدام کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان