به گزارش لنگرخبر، ظهر امروز مجمع انتخاباتی هیات رئیسه فوتبال مازندران با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و سایر اعضای مجمع در پلاژ بهزیستی ساری برگزار شد.

در انتخابات مجمع هیات فوتبال استان مازندران، قربانعلی سهرابی با ۳۴ رای نایب رئیس اول، آنیتا امیدی با ۳۵ رای نایب رئیس دوم، نقی رحیمی نماینده باشگاه ها با ۲۹ رای، غلامحسین صانعی نماینده هیات‌ها با ۳۴ رای عضو هیات رئیسه شدند.

 

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: خیلی خوشحالم در جمع مجمع هیات فوتبال مازندران هستم. فکر کنم هفتمین بار است که در مجمع مازندران حضور دارم.

تاج با بیان اینکه اتفاقات مثبتی در فوتبال مازندران رخ داده است، افزود: یک مدتی ۶۸ بازیکن از استان مازندران در لیگ برتر فوتبال حضور داشتند که یک عدد قابل توجه ای است.

تاج در بخشی دیگری از صحبت‌هایش از مدیرکل ورزش مازندران تشکر کرد و گفت: برای آقای رنگرز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در تیم ملی کشتی فرنگی موفق باشند.

وی در مورد تیم ملی هم صحبت کرد و اظهار داشت : تبریک عرض می‌کنم صعود تیم ملی جوانان کشورمان را که اتفاق خوبی بوده برای ما و آرزوی موفقیت برای تیم ملی بزرگسالان دارم.

تاج در خصوص انتخاب کی‌روش گفت: اتفاق درستی افتاد، انتخاب سرمربی و بازیکنانی که انتخاب شدند و احساس من این است که نظم خوبی ایجاد شده و اتفاقات خوبی هم در جام جهانی می‌افتد.

 

وی با اشاره به اینکه عقبه خوبی با همین مجموعه در جام جهانی قبلی داشتیم، گفت: در جام قبلی با همین مجموعه چهار امتیاز گرفتیم.

تاج ادامه داد: امیدوارم که ما الان هم بتوانیم اتفاقات خوبی در حوزه فوتبال رقم بزنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تلاش می‌کنیم آهسته آهسته بیاییم تا یک کار خوبی انجام دهیم.

وی داشتن ساختمان اختصاصی برای هیات فوتبال مازندران را یک نیاز دانست و گفت : احساس خودم این است که در مازندران اتفاقی که خیلی موثر است ایجاد یک ساختمان خیلی خوب برای هیات فوتبال مازندران است.

وی در خصوص کلنگ زنی ساختمان هیات فوتبال مازندران گفت و ادامه داد: در دوره زمینی تهیه شده و هیأت جدید باید این ساختمان را بسازند که این کار همت خیلی خوبی است.

تاج افزود: اگر مجموعه ساختاری نداشته باشیم توسعه در این استان خیلی سخت خواهد شد.

این مسئول در ادامه افزود: ما ساختمان پک را راه انداختیم که خیلی از کشورها هم دنبال ساخت چنین مجموعه ای هستند، این لازمه پیشرفت است.

وی همچنین در خصوص مشکلات ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: باید خودمان برویم دنبال ساخت ساختمانی که برای فدراسیون فوتبال است که کلنگ آن را قبلا زده بودند. 

وی ادامه داد: برای مازندران هم اعتقاد من این است که باید هیات ساختمان خوب داشته باشد و ما هم همین فردا ۲۰۰الی۳۰۰ میلیون تومان کمک می کنیم که ساختمان هیات فوتبال مازندران هرچه زودتر راه اندازی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: اکثر هیات های شهرستانی ساختمان دارند و ما هم تلاش میکنیم همه هیات هایی که ساختمان ندارند هم دارای یک ساختمان اختصاصی و شیک بشوند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی VAR به ایران خواهد آمد هم گفت: در بخش داوری دنبال این هستیم که var را بیاوریم چون آسیب زیادی تیم ها در این بخش دیدند.

تاج ادامه داد : یک ضرورت و تکلیف است چون اگر نتوانیم بیاوریم بخشی از داوران ما هم حذف خواهند شد.

این مسئول در خصوص تیم های سرخابی پایتخت هم گفت: حذف پرسپولیس و استقلال از جام باشگاه آسیا و حذف کمیته بدوی موضوع بعدی است که این موضوع بخشی از فدراسیون ما را تهدید کرده است.

تاج ادامه داد: در کنگره کویت که مهرماه در ای اف سی برگزار می‌شود به دنبال این موضوع هستم تا بتوانم مسئولین ای اف سی را متقاعد کنم که این موضوع برگردد.

تاج افزود: ما تیم اول آسیا هستیم و نباید کاری کنیم که آنها اعتمادشان از ما سلب شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: خیلی تلاش می‌کنیم که این موضوع را در هیات رئیسه آسیا مطرح کنم و از حق کشور دفاع کنم.

بعد از پایان مراسم انتخابات هیات رئیسه هیات فوتبال مازندران، با حضور تاج، ساختمان هیات فوتبال مازندران هم کلنگ زنی خواهد شد. 

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان