آستانه اشرفیه- فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه گفت: در مجموع ۴۲ برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید یحیی پور بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس از جمله وظایفی است که همه ما ایرانیان در ایام این هفته به بیان رشادت های نیروهای کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس بپردازیم و از تلاش های مدافعان کشور قدردانی کنیم.

وی افزود: به برکت ایثارگری های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد خنثی کردن توطئه های تجزیه طلبانه و تفرقه افکنانه دشمن بعثی و حامیان آن بودیم و اکنون ایران با صلابت در مسیر فتح قله های عزت و اقتدار است.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه با بیان اینکه ۴۲ برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود، گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه خودرویی موتورسواران و تاکسی داران، نشست های بصیرتی، برگزاری نقش اصناف در دفاع مقدس، کمک های مومنانه، گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، خاطره گویی، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

سرهنگ یحیی پور از افتتاح یک واحد مسکن محرومین و دو پایگاه مقاومت با مجموع اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان در هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس باید پرشور تر از سال های برگزار شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان