رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۷۵۸ نیرو که از سال گذشته جذب نشده بودند، امسال تعیین تکلیف و در آموزش و پرورش گیلان جذب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به تعیین تکلیف برخی از نیروهای این سازمان اظهار کرد: ۷۵۸ نیروی تعیین تکلیفی که از سال گذشته جذب نشده بودند، امسال جذب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه برخی از نیروها برای رفتن به مناطق محروم مشکل دارند اما برای تثبیت جانمایی آنان چاره ای نیست ادامه داد: تقریباً همه کلاس ها معلم دارند و در آغاز سال تحصیلی جدید کلاس بی معلم نداریم و موارد نادر نیز با قید فوریت رفع می شود.

وی با بیان اینکه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان های استان اختصاص یافته است افزود: تجهیزات رایانه ای نیز در همین هفته به مدارس ارائه می شود و آزمایشگاه ها نیز با اعتبارات اختصاص یافته تجهیز می شوند.

فائزی با بیان اینکه ۹۸ درصد ثبت نام در مدارس گیلان انجام شده است افزود: نانوایی ها قادر به تأمین میزان نان کلان مدارس شبانه روزی نیستند لذا درخواست داریم دستورات مبنی بر افزایش سهمیه آرد برخی نانوایی ها برای جبران این کمبود صادر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه مسکن مهر از مناطق پر چالش برای تأمین فضای آموزشی است بیان کرد: ۷۰ هزار نفر در مسکن مهر ساکن هستند اما متأسفانه مدارس کافی برای این قسمت وجود ندارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان