رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخورد با اغتشاش گران مطالبه مردمی است، گفت: پلیس با مخلان امنیت شهروندان برخورد می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ حسین حسن پور با اشاره به اعتراضات غیر قانونی در برخی از نقاط استان گیلان با سوءاستفاده و به بهانه فوت مهسا امینی اظهار داشت: به دنبال انتشار فراخوان های کورکورانه دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

وی در ادامه از دستگیری ۱۲۸ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی طی روز گذشته در گیلان خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه حساب مردم از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جدا است، افزود: برخورد با اغتشاش گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

وی در پایان تصریح کرد: پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد عده معدودی با سوءاستفاده از احساسات مردم، باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان