فومن- امام جمعه فومن با اشاره به تفاوت مطالبه گری با فتنه گری بر اهمیت نقش خانواده ها در این برهه زمانی تأکید کرد و گفت: دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد امین نقدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با اشاره به اینکه معطلی و بلاتکلیفی فضای مجازی توسط مسئولین یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است، اضافه کرد: نوجوانان و جوانان ما فریب خورده همین فضای مجازی مسموم هستند.

وی با بیان اینکه در حکومت های غربی برای استفاده از فضای مجازی قانون و قائده وجود دارد، گفت: بهتر است مجلس طرح صیانت از فضای مجازی با حکمت و عادلانه و به نفع مردم پیگیری و مصوب شود.

حجت الاسلام نقدی با تاکید بر اینکه هر کجا خواستند انقلاب به صورت کمال حرکت کند سر و صدای دشمنان بالا رفته است، افزود: در دفاع مقدس جوانان ما با طینت پاک خود از این مرز و بوم دفاع کردند.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس بد طینتی و بی اعتمادی به دشمنان ثابت شد، اضافه کرد: دفاع مقدس موجب خودباوری و اعتماد ملی شد و امدادهای غیبی برای مردم ملوس بود و این امر نیز در شهدای مدافع حرم که از دهه های ۷۰ و ۸۰ بودن نشان داده شد.

حجت الاسلام نقدی با تاکید بر اینکه در جنگ نرم و اغتشاشات نقش خانواده ها بسیار پررنگ و تأثیرگذار است، ادامه داد: آموزش و پرورش و همه متولیان فرهنگی نیز در این خصوص وظایف سنگینی بر دوش دارند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه ۲۵ وزارتخانه در فرهنگ عفاف و حجاب وظیفه سنگینی بر دوش دارند، افزود: در بحث فرهنگ سازی و طراحی کیف و لوازم التحریر برای فرزندانمان نقش وزارت فرهنگ و ارشاد و در مدیرت بازار نقش وزارت صمت مشخص نیست.

وی با بیان اینکه عده ای با کینه هایی که دارند اصل نظام را نشانه گرفته اند، ادامه داد: ما مردم باید صف دلسوزان را از ضد انقلاب ها جدا کنیم. پلیس به عنوان مجری قانون است و مجلس و قوه قضائیه قانون را می دهند و آنها اجرا می کنند و اگر اشکالی وجود دارد در قانون است.

امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه در صحنه فتنه تشخیص حق از باطل مشکل می شود و اینجاست که نقش خانواده ها پررنگ می شود، اضافه کرد: مطالبه گری با فتنه گری فرق می کند کسانی که چادر و روسری از سر بانوان بر می دارند قطعاً از ما نیستند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما با خون شهدا آبیاری شده و آنقدر ریشه دوانده است که بعد از این نا آرامی ها قطعاً فتنه گران و دشمنان رو سیاه می شوند، ادامه داد: از نیروی انتظامی که شجاعانه کار کرده و قانون را اجرایی می کنند قدردانی می کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان