جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری ۱۲۸ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی طی روز گذشته، گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ حسین حسن پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتراضات غیر قانونی در برخی از نقاط استان گیلان با سوءاستفاده و به بهانه فوت مهسا امینی اظهار کرد: به دنبال انتشار فراخوان های کورکورانه دشمنان نظام اسلامی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری اعتراضات غیرقانونی، عده ای از افراد با بی توجهی به تذکرات پلیس قصد جهت دهی به این اعتراضات و برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۲۸ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی طی روز گذشته گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان حساب مردم از اغتشاشگران را جدا دانست و بیان کرد:  برخورد با اغتشاش گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

حسین پور همچنین با اشاره به تیراندازی اغتشاگران با سلاح ساچمه ای به سمت مردم و پلیس افزود: بر اثر تیراندازی اغتشاشگران تعدادی از شهروندان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: با اقدام به موقع پلیس و همکاری خوب مردم سه نفر از عاملان تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان