شناسایی یک تیم خرابکاری در گیلان

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۱۱:۵۸ چاپ کد خبر: 178122
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک تیم خرابکاری طی روز گذشته در استان و کشف مقادیر زیادی مهمات و چاشنی های انفجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی امروز پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح اغتشاشات اخیر در استان گیلان اظهار کرد: در سه روز گذشته شاهد تحرکاتی از سوی اراذل و اوباش در سطح کشور و استان گیلان بوده ایم.

وی با بیان اینکه با حضور مقتدرانه پلیس و همکاری سایر دستگاه های امنیتی و نظارتی و دستگاه قضائی استان گیلان در این مدت ۷۳۹ نفر دستگیر شده اند، افزود: از این تعداد ۶۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به غیر بومی بسیاری از دستگیر شدگان در سه روز گذشته گفت: در این مدت بسیاری از اموال عمومی و همچنین اموال شخصی از سوی این اراذل و اوباش تخریب شده است.

وی به کشف و ضبط انواع سلاح های سرد و گرم از دستگیر شدگان اشاره و اضافه کرد: یک تیم خرابکاری که از استان های جنوبی وارد گیلان شده بود نیز در روز گذشته با هوشیار و رصد نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار ملکی در ادامه با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و چاشنی ها انفجاری از این تیم تصریح کرد: خوشبختانه در دو شب گذشته شاهد هیچ تحرکی از این افراد نبوده ایم.

وی با بیان اینکه اغلب دستگیر شدگان سن بسیار پایینی دارند، تأکید کرد: لیدرهای اصلی خرابکاری روزهای گذشته در استان گیلان شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی گیلان ضمن تأکید بر هوشیاری همه شهروندان از مردم به دلیل همکاری های خوب چند روز گذشته تقدیر و تشکر کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان