فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دستگیری یک تیم خرابکاری در استان گیلان گفت: در روز گذشته یک تیم خرابکاری از استان های جنوبی وارد گیلان شد که سریعاً در طور تیم های اطلاعاتی قرار گرفت و دو نفر از ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان گیلان ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاشگران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سه روز گذشته شاهد تحرکات اراذل اوباش و اغتشاشگران در استان گیلان بودیم، اظهار کرد: با حضور به موقع نیروی انتظامی، بسیج و سپاه قدس گیلان برخورد قاطع با این افراد انجام گرفته است.

وی با اشاره به دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در روزهای گذشته گفت: با تلاش های انجام شده در چند روز گذشته ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در استان گیلان توسط نیروی انتظامی، سپاه و بسیج بازداشت شدند که ۶۰ نفر از آنها خانم بودند و بعضا از استان های دیگر برای خرابکاری وارد این استان شده بودند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از زخمی شدن بیش از ۱۰۰ پرسنل نیروی انتظامی در جریان آشوبات گیلان خبر داد و افزود: در ساعات اولیه نیروی انتظامی خویشتن داری کرد و در روزهای نخست بیش از ۱۰۴ پرسنل نیروی انتظامی زخمی شدند.

ملکی با اشاره به شناسایی لیدرهای ایجاد آشوب در استان گیلان بیان کرد: با رصدهای اطلاعاتی دقیق توسط نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لیدرهای ایجاد آشوب در گیلان شناسایی و به زودی به چنگال قانون خواهند افتاد.

وی با اشاره به دستگیری یک تیم خرابکاری در استان گیلان تصریح کرد: در روز گذشته یک تیم خبرکاری از استان های جنوبی وارد گیلان شد که سریعا در طور تیم های اطلاعاتی قرار گرفت و دو نفر از آنها بازداشت وتعدادی سلاح گرم کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان شرایط استان گیلان در دو روز گذشته را آرام دانست و یادآور شد: در دو شب گذشته کاملاً اوضاع عادی شده و شرایط تحت کنترل نیروی انتظامی، سپاه و بسیج است.

ملکی با هشدار به محدود افرادی که قصد آشوب در استان گیلان را دارند، گفت: به آن تعداد محدود افرادی که در استان قصد برهم زدن نظم عمومی را دارند هشدار می دهم که با آنها به شدت برخورد خواهد شد.
 


وی با قدردانی از ولایتمدار مداری مردم گیلان در برهه های مختلف کشور بیان کرد: مردم گیلان در روز گذشته و با حضور در راهپیمایی انزجار خود را از آشوب گران نشان داده و با حمایت از نیروی انتظامی، بسیج و سپاه اوج وفاداری خود را نشان دادند.

انتهای پیام/۳۳۸۹/س

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان