هراس دشمن از رویش جوانان انقلابی

۱۴۰۱/۰۷/۰۳ ۱۳:۴۰ چاپ کد خبر: 178131
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به هراس دشمن از رویش جوانان انقلابی گفت: با آتش زدن مسجد و هتک حرمت به مقدسات از این به بعد دشمن شاهد گرایش بیشتر به حجاب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در اجتماع «امت رسول الله» در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) رشت با اشاره به اینکه مسلمانان پس از بعثت پیامبر با دو بال معرفت و بصیرت ادامه حیات دادند، ادامه داد: در طول تاریخ اسلام مسلمانانی که توانستند به دفاع از احکام قرآن و سنت پیامبر بپردازند با این دو بال موفق شدند.

وی افزود: معرفت به خدا، رسول خدا، اهل بیت (ع) و کتاب خدا توانست ستونی مستحکم برای اهالی اسلام شود تا به دفاع از عقاید خود بپردازند و با بصیرت در شرایط سخت و تلخ از معرفت های سه گانه حمایت کرده و خود را در مسیر آن قرار دهند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به اینکه نبود بصیرت گاهی اوقات سبب شده که مسلمانان به درستی نتوانند از دین خود مراقبت کنند، تصریح کرد: بصیرت برای انسان تحلیل درست می آورد و یکی از راه های بصیرت افزایی بندگی خدا است ولی نباید این بندگی از روی ریا باشد.

دشمن ملت ایران را می شناسد

وی با بیان اینکه بصیرت انسان را متوجه بحران ها می کند و به او قدرت تفسیر بحران ها و ایستادگی در برابر بحران آفرینان می دهد، ادامه داد: امام راحل تربیتی را در سایه قرآن و عترت انجام داد که یک چنین مردمی را ساخت تا در سایه اسلام هم از اهالی معرفت شدند و هم از اهالی بصیرت.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان مردم ما را خوب شناخته اند و باور کرده اند که اگر ملت در مسیری که قرار گرفته ادامه دهد شاهد نابودی خود خواهند بود، تأکید کرد: بر همین اساس با برپایی جنگ شناختی با این مردم برخورد کرده و زمینه های فساد را پدید آورده اند.

وی با بیان اینکه ما دشمنان خود را می شناسیم اینها می توانند مردم را از مسیر ایمان به کفر بازگردانند، تصریح کرد: ملت ایران با ایمان ترین ملت تاریخ بشریت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه در تاریخ دو قدرت روم و ایران وجود داشت و امروزه قدرتی که مردم ایران پیدا کرده اند در تاریخ وجود ندارد، افزود: ملت ایران امروز با ایمان و رفتار الهی و صدق و صفای درون، قلب ملت ها را فتح کرده اند و چنین فتحی برای دشمنان قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان حقیقت مردم ما و سیر تکاملی انقلاب را شناخته اند، اظهار کرد: اینکه در داخل هرازگاهی ترقه افکنی کرده و چند بزدل را تحریک می کنند راه به جایی نمی برند
مردم و دولت، آزادگان و رزمندگان انقلابی ما اینها را بر سر جایشان می نشانند.

حضور ۲۱ میلیون زائر اربعین حسینی در تحلیل دشمن نمی گنجد

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بخشی از شعله نورانی بعثت و حکومت پیامبر است و باید به همه نسل ها بگوییم که اگر بنا است حکومتی مبتنی بر قرآن و سنت رسول الله داشته باشیم همیشه این زالو صفتان و دشمنان قداره کش حکومت اسلام و پیامبر و قرآن ما را رها نمی کنند، ادامه داد: امروز استکبار و ایادی آن سرتاسر وجودشان مملو از رعب و هراس از مردم انقلابی و شهید پرور است.

وی با بیان اینکه دشمن از رویش جوانان ما هراس دارد و نمونه آن سرود سلام فرمانده است که هزاران نفر از نسل جدید جوان و نوجوان را پای کار می آورد، تصریح کرد: تحمل چنین حرکاتی برای دشمنان سخت است. مردم پا به رکاب هستند و توقع داریم اینها هر روز چیزی را بهانه کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دشمنان بدانند ۴۳ سال از انقلاب اسلامی گذشته و به سوی نیم قرن خود می رود و هر روز نسل های جدید به آن می پیوندند، افزود: در طول تاریخ هیچ وقت کربلا شاهد حضور بیش از ۲۱ میلیون زائر نبوده و اینها در تحلیل دشمنان نمی گنجد.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که مسجد و قرآن آتش می زنند بدانند مردم گرایششان به خدا و قرآن و مساجد بیشتر می شود، اضافه کرد: این جریان ها چیزی جز صلابت، شجاعت و بصیرت و دلاوری به دنبال نداشت و روز به روز جوانان ما به حجاب گرایش بیشتری پیدا خواهند کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان