رشت- نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری از حضور غیرتمندانه مردم این استان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رضا رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور غیرتمندانه مردم گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر در استان گیلان قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

حضور غیرتمندانه مردم گیلان در محکومیت عده ای قلیل از عوامل فریب خورده اغتشاشگر، هنجار شکن، توهین کننده به مقدسات و آتش زدن مساجد، اموال عمومی، خودروهای امدادی و اماکن کسبه و خدماتی، موجب افتخار و مایه قوت نظام اسلامی است که همواره بر این موهبت شاکر بوده و در دفتر باقیات صالحاتشان محفوظ و منظور خواهد شد.

در این میان حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی، بسیج و همیاران پلیس که جان بر کف در میدان آشوب به ایستادگی در مقابل هنجارشکنان پرداختند و چون همیشه در خط مقدم حفظ امنیت، خدمتگزار کشور و مردم بودند، قابل تحسین بوده و نباید مغفول بماند.

بی گمان رهبری معظم انقلاب با وفاداری این مردم غیور، آینده کشور را روشن و شرایط نظام را در تأمین نظرات مردم مهیا تر می بینند.

همین مردم حاضر در صحنه، همواره صف خود در اعتراض به کاستی ها و مشکلات جامعه از صفوف آشوبگران جدا دیده و مطالبات خود را به اَشکال مختلف و متعارف اعلام می کنند و از مسئولین می خواهند شرایط را به گونه ای مدیریت کنند تا ضمن تأمین رضایت نسبی جامعه، زمینه توطئه و فتنه را از دشمن بگیرند.

اینجانب ضمن قدردانی از هوشیاری و حضور به موقع مردم گیلان در سطح خیابان های استان و نمایش اقتدار و وفاداری که در قاب شبکه های سراسری بارها مورد استناد قرار گرفت بار دیگر توجه مسئولان را به حل جهادی مشکلات مردم و رفع دغدغه های موجود استان معطوف می دارم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان