رشت- استاندار گیلان بر لزوم تغییر شیوه های تدریس برای ارتقای کمی و کیفی سطح علمی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: هم افزایی اولیا و کادر مدارس به این کار کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر شنبه در مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت با اشاره به آموزش های مجازی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: طی دو سال گذشته سبک جدیدی از آموزش ها تجربه شد.

وی در ادامه به مزیت ها و معایب آموزش مجازی اشاره و با بیان اینکه امروز شاهد حضور پرشور معلمان و دانش آموزان در مدارس بعد از دو سال دوری هستیم، افزود: معلمان به عنوان ادامه دهنده راه انبیا رسالت خطیر آموزش و پرورش و شکوفاسازی استعدادهای آینده سازان کشور را بر عهده دارند.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به فضائل اخلاقی، پویایی، تحرک و افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان بیان کرد: تغییر شیوه های تدریس برای ارتقای سطح کمی و کیفی علمی دانش آموزان لازم و ضروری است.

وی به دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اشاره و اضافه کرد: ایران اسلامی هم از نظر نیروی انسانی و هم استعداد و توانمندی در جایگاه بالایی در سطح دنیا قرار دارد.

عباسی با بیان اینکه باید زمینه های هم افزایی اولیای دانش آموزان و مدارس فراهم شود، گفت: وجود این هم افزایی به توسعه فردی و اجتماعی دانش آموزان کمک می کند.

وی استفاده مؤثر از ظرفیت های ملی و استانی را اقدامی ضروری در مسیر تعالی آموزش در استان گیلان دانست و یادآور شد: همه مسئولان باید برای توسعه پایدار آموزشی، رفع محرومیت در حوزه علم آموزی و عدالت آموزشی تلاش کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان