رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون رشت در محکومیت اغتشاشات اخیر این استان گفت: این تجمع فردا در رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر شنبه در گفتگو با رسانه ها به اتفاقات و اغتشاشات اخیر اشاره و اظهار کرد: این روزها به بهانه مهسا امینی بار دیگر چهره واقعی نظام استکبار و صهیونیست بین المللی بر همگان روشن شد.

وی با بیان اینکه شبکه های معاند برای نشر فرهنگ برهنگی و بی حیایی در جامعه اسلامی تمام سعی و تلاش خود را در طول حیات انقلاب اسلامی انجام می دهند، افزود: وقایعی همچون آشوب های اخیر یکی از نمونه های توطئه های نظام سلطه و صهیونیست بین المللی و گروه های غرب پرست داخلی است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه نظام اسلامی با سعه صدر بخشی از اعتراضات مردمی در زمینه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را به رسمیت می شناسد، گفت: اگر اعتراضات در چارچوب نظم و قوانین انجام شود، فضا برای گفتگو و تبادل نظر ملی فراهم می شود.

وی ادامه داد: متأسفانه با هدایت شبکه های معاند آمریکایی - اسرائیلی و سعودی و همچنین انگلیسی، سلبریتی هایی مقیم خارج و داخل کشور سمت و سوی اعتراضات مردمی را با خیال واهی سقوط انقلاب، به ایجاد آشوب و هتک حرمت و صدمه زدن به اموال عمومی و کشته سازی و درگیری های خونین می کشانند.

حرکت مردمی در مقابل مسجد امام کاظم سبزه میدان علیه اغتشاشات اخیر

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ملت ایران با هر نوع سلیقه و طیف سیاسی از این نوع هنجارشکنی ها و ایجاد نا امنی متنفر هستند، تصریح کرد: آنچه در گیلان در چند روز اخیر اتفاق افتاد یک حرکت سازمان دهی شده با عقبه زمانی طولانی بود که شواهد از حضور لیدرهای غیر بومی خارج از استان و حتی خارج از کشور حکایت می کند که در بستر احساسات و هیجان های تعداد معدودی از جوانان و سو استفاده از آنان برای نا امن کردن فضای زندگی مردم انجام شده است.

وی با اشاره به هتک حرمت و حرمت شکنی ها در اغتشاشات روزهای گذشته گفت: آتش زدن آمبولانس و اتوبوس انتقال خون و شکستن و تخریب بانک و بخشی از مغازه های مردم و همچنین آتش زدن مسجد از دیگر اقدامات اغتشاشگران در گیلان بود.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه همه روحانیون و مبلغین همراه با همه مردم، این حرکت وحشیانه اغتشاشگران را محکوم می کنند، اظهار کرد: در این راستا تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون شهرستان رشت در روز شهادت حضرت محمد (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در مسجد حجت الاسلام شفتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همچنین حرکت مردمی در روز سه شنبه برابر با ۳۰ صفر همزمان با شهادت امام رضا (ع) با راه اندازی دسته جات عزاداری مقابل مسجد امام کاظم (ع) واقع در سبزه میدان رشت برپا می شود، ادامه داد: انزجار عمومی از این حرکت های داعش صفتانه نظام سلطه و استکبار، با حضور مردم متدین و ولایت مدار رشت به نمایش گذاشته می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان