رشت- استاد علوم سیاسی با تاکید بر اینکه دشمن جریان های فکری مؤثر کشور را مورد هدف قرار داده است، گفت: باید به این موضوع رسیدگی جدی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه نشست بصیرتی- رسانه ای با موضوع تشریح حوادث اخیر در ساختمان بسیج دانشجویی استان گیلان برگزار شد.

«روح الله منعم» کارشناس علوم سیاسی در این نشست با بیان اینکه جمهوری اسلامی به عنوان حکمران باید در حوزه توزیع ثروت و قدرت بازنگری جدی داشته باشد، گفت: تأکیدات رهبری در این سال ها نشان دهنده اهمیت این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه هر چقدر جمهوری اسلامی به عنوان ابرقدرت در جهان قوی تر ظاهر شود دشمن روی هسته کشور کار می کند، افزود: امروزه یکی از اقدامات دشمن گرفتن هسته یعنی جوانان از انقلاب است.

منعم با تاکید بر بازنگری بر تربیت نسل جوان بیان کرد: دشمن جریان های فکری مؤثر کشور را مورد هدف قرار داده است و باید به این موضوع رسیدگی جدی شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه هر چقدر جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل قدرتمندتر می شود در عرصه داخل با مشکلات جدید مواجه می شود، افزود: ولایت فقیه از دیکتاتوری و انحرافات در جامعه جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه آشوبگران به مخالفان خود آسیب می زنند، بیان کرد: مدافعان امنیت برای تأمین امنیت کشور با آشوبگران مقابله کنند.

یکی از دلایل آشوب در کشور تخریب دستاوردهای دولت است

کارشناس مسائل سیاسی نیز در این جلسه با بیان اینکه حربه جدید دشمن برای ضربه به نظام «مرگ با هزار چاقو» نام دارد، گفت: دشمن با استفاده از زنان در پی آشوب در کشور بوده و برای این منظور از مدت ها پیش برنامه ریزی کرده است.

روح الله پوراسماعیلی با اشاره به اینکه یکی از دلایل ایجاد آشوب در کشور به حاشیه کشاندن دستاوردهای سفر اربعین است، بیان کرد: دشمن از مدت ها پیش از اثرگذاری این سفر اطلاع داشت و برای آن برنامه ریزی کرده بود.

وی با بیان اینکه تخریب دستاوردهای دولت و جلوگیری از پیشرفت آن از دیگر اهداف این آشوب ها است، ادامه داد: بی اثر کردن مذاکرات برجام باعث شده است که دشمن به آشوب روی آورد.

پوراسماعیلی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی برود کشور در بهترین حالت به لیبی تبدیل می شود، بیان کرد: استکبار زخم های زیادی از انقلاب خورده و برای برهم زدن امنیت کشور برنامه های زیادی دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان