به گفته نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمنان به این باور رسیدند که اگر این ملت در این راه مستمر بایستند، آنان نابود خواهند شد،گفت: میلیاردها دلار هزینه می کنند تا بتوانند با افکار مردم ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آیت الله رسول فلاحتی در اجتماع امت رسول الله (ص) امام حسنی ها در مصلای این شهر با تسلیت ایام سوگواری پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا علیه السلام اظهار کرد: معرفت، بصیرت دو بال مهم تاریخ اسلام است که مسلمانان با این دو بال ارزشمند به دفاع از قرآن و سنت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) می پردازند.

وی با بیان اینکه هرجا مسلمانان نتوانستند مدافعان حقیقی اسلام در تاریخ باشند دلیلش این بود که در بصیرت دچار آسیب شدند، گفت: عمل صالح بازوی تکمیل کننده ایمان است، ایمان توأم با عمل صالح نمود پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه لقمه حلال اثر مستقیمی در پذیرش حق دارد و لقمه حرام  تقابل با حق را در پی دارد، افزود: امربه معروف، نهی ازمنکر، تحمل در سختی ها، حضور به موقع در میدان از بخش های مهم جهاد است.

وی با بیان اینکه در سایه انقلاب اسلامی و شاگردپروری امام خمینی (ره) مردمانی بصیر و اهل معرفت پرورش یافت، خاطرنشان کرد: دشمنان به این باور رسیدند که اگر این ملت در این راه مستمر بایستند، آنان نابود خواهند شد؛ بنابراین میلیاردها دلار هزینه می کنند تا بتوانند با افکار مردم با ابزار جنگ شناختی زمینه های رویش تفکر انقلابی را از بین ببرند.

فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران باایمان ترین ملت تاریخ هستند، گفت: امروز ملت ایران علاوه بر ایمان با رفتاری الهی، قلب ملت ها را فتح کردند و این فتح برای دشمنان قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بدخواهان این انقلاب را سر جای خود می نشانند و اجازه زیاده خواهی نمی دهند، افزود: دشمنان ما شیطان صفت بوده و خداوند در قرآن شیطان را وسوسه کننده مستمر قلب های مسلمانان  و توطئه کنندگان همیشگی علیه مؤمنین تعبیر می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه چنان ترس و خوف از مسلمانان در دل دشمنان انداخته شده که آنان در بستر خود خواب راحت ندارند، خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) چنین مردم بصیر و اهل معرفتی نداشت و ملت ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری خود در تاریخ ماندگار می شوند.

وی با بیان اینکه ۴۳ سال از انقلاب گذشته است و انقلاب اسلامی باقدرت به سمت نیم قرن خود می پیوندد، گفت: حضور بیش از  ۲۰ میلیونی شیعیان حسین بن علی (ع) دشمنان را به حیرت درآورده؛ لذا آنان توطئه های خود  را چندبرابر می کنند.

فلاحتی با بیان اینکه آنهایی که فکر می کنند با آتش به مسجد و قرآن گرایش دینی مردم را کم می کنند کورخوانده اند چرا که دل مردم ایران اسلامی متحدتر و منسجم تر خواهد شد، افزود: اگر با زبان، قلب، دست و حضور خود دین خدا را یاری کردید خدا شما را یاری می کند و این اتفاقات و حضور باصلابت مردم عزت ملت ایران را چندبرابر می کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان