امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دشمن برای کیفیت کار و انجام فعل متفاوت برنامه ریزی داشت، گفت: بررسی ها نشان داده که بسیاری از این امور بهانه بوده و در شعار اغتشاشگران نیز هدف گرفتن اصل نظام و ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمعی از طلاب و روحانیون شهرستان رشت علی رغم برنامه های تبلیغی در سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی (ع) تجمعی اعتراضی در مسجد حجت الاسلام والمسلمین شفتی خیابان لاکانی برگزار کردند.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قربان پور امام جمعه موقت رشت با محکومیت حرمت شکنی اغتشاشگران اظهار کرد: تجمعات و اعتراضات اخیر با برنامه ریزی از پیش تعیین شده بوده است.

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر برنامه ریزی چندجانبه فکری و زمانی و موقعیتی و حتی بهانه تراشی ها وجود داشت، افزود: نقش آفرینی بی نظیر و مدبرانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب دشمنان را بر آن داشت بار دیگر برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه زدن به برنامه ریزی کنند.

به گفته امام جمعه موقت رشت  سلاح ها و امکانات کشف شده در اختیار اغتشاشگران و انهدام تیم های تروریستی در گیلان و استان های دیگر و همچنین استفاده از ابزار رسانه ای ماهواره ای و شبکه های معاند همگی دلالت بر وجود برنامه مدون برای حمله به نظام با ایجاد اغتشاش است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن برای کیفیت کار و انجام فعل متفاوت برنامه ریزی داشت، صریح کرد: ازبین بردن قداست مساجد و قرآن با آتش زدن آنها و کشیدن چادر از سر زن مسلمان از جمله برنامه هایی است که از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در دستور کار استکبار جهانی و ایادی آنان بوده است.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه کدام یک از کشورها در هر دین و آیینی می پذیرد که ارزش های خود را کنار بگذارد، گفت: بررسی ها نشان داده که بسیاری از این امور بهانه بوده و در شعار اغتشاشگران نیز هدف گرفتن اصل نظام و ولایت فقیه و ارزش های دین مبین اسلام مشخص است.

قربان پور با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی شریعت و دین اصل اول است، بیان کرد: این انقلاب بر مبنای اکثریت رأی مردم به جمهوری اسلامی تبدیل شد و براین اساس باید علاوه بر تبلیغ برای نظام اسلامی توسط مبلغین قوانین نیز باید باتوجه به شرایط روز تدوین شود.

وی با بیان اینکه گیلان سابقه هزار ساله در ولایت مداری علویان دارد، گفت: مردم گیلان همواره در صف اول حمایت از ولایت فقیه هستند و روحانیت گیلان نیز حساب مردم را از حساب آدم های اجیر شده جدا دانسته و نمی گذاریم اراذل واوباش به نوامیس ما تعرض کرده و به مبانی اعتقادی دین مبین اسلام هتک حرمت شود.

 

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان