اجتماع امت رسول الله مردک گیلان در پی هتک حرمت و جسارت به محضر قرآن و اهل بیت (ع) و ساحت مقدس امام زادگان مردم گیلان زیر باران پاییزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز اجتماع امت رسول الله در پی هتک حرمت و جسارت به محضر قرآن و اهل بیت (ع) و ساحت مقدس امام زادگان، مساجد و آسیب رسیدن به اموال مردم  توسط اغتشاشگران با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شد.

 

در این تجمع مردم ولایتمدار رشت مسیر پل عراق به سمت نیروی دریایی و سپس مصلی بزرگ رشت را طی کرده و با حضور پرشور خود و همچنین با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، ای پرچمت مارا کفن و با دست داشتن پلاکاردهای نیروی انتظامی دلاورمردان امنیت»، «تا آخرین نفس پای انقلاب می مانیم» و «هتاکان به مقدسات را مجازات کنید» شعار «مرگ بر فتنه گر» و «ما ملت امام حسینیم» ضمن حمایت از انقلاب اسلامی انزجار خود را از استکبار و اغتشاشگران نشان داده و خط خود را از آشوب گران جدا دانستند.

 

مردم رشت در پایان راهپیمایی اعتراضی خود در مصلای این شهر ضمن سر دادن شعارهای ضد استکباری و برائت جویانه از اغتشاشگران به سوگواری مراسم رحلت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پرداختند.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان