همزمان با 28 صفر مردم عزادار ایران اسلامی با حضور در میادین اصلی شهرهای کشور ضمن اقامه عزای رسول الله به محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بعد از یک هفته اقدامات هنجارشکنانه عده ای از اغتشاش گر و اراذل اوباش و انجام اقداماتی نظیر آتش زدن پرچم ایران، هتک حرمت به ارزش های اسلامی، حمله به امام زادگان و اماکن مقدسه، آتش زدن مساجد و تخریب اموال عمومی؛ عزاداران بسیاری از شهرهای ایران با برگزاری عزای رسول اکرم (ص) به محکومیت آشوب های اخیر پرداختند.

مردم سمنان؛ همچنان در خط انقلاب

مردم استان سمنان امروز در راهپیمایی های خودجوشی در شهرهای گرمسار، سرخه و مهدی شهر، با قاطعیت اعلام کردند که همچنان در خط انقلاب استوارانه حضور دارند.
 


راهپیمایی های مردمی در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر و آشوب هایی که معاندان نظام اسلامی و فرصت طلبان ترتیب دادند، در شهرهای گرمسار، سرخه و مهدی شهر برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی ها با قاطعیت اعلام کردند که همچنان در خط انقلاب استوارانه حضور دارند و راهپیمایی های خودجوش خود را تا برچیده شدن بساط فتنه اخیر ادامه خواهند داد.

امروز همچنین پیکر مطهر یک بسیجی شهید در گرمسار روی دستان پرمهر مردم تشییع شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان و اقشار مختلف مردم شهرستان گرمسار برگزار شد.

مردم گرمسار همراه با تشییع پیکر پاک و مطهر بسیجی شهید «محمدحسین سروری راد»، تجمع باشکوهی را علیه دستگاه فتنه و اغتشاشات اخیر در بلوار شهید بهشتی شهر گرمسار ترتیب دادند.

پیکر شهید سروری راد که در اغتشاشات اخیر گرمسار به شهادت رسید با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار سمنان و مردم گرمسار تشییع شد.

پیکر این شهید والامقام، پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام مطیعی در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

راهپیمایی مردمی محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر همچنین پیش تر با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان سمنان در مسیر منتهی به میدان کوثر این شهر برگزار شده بود.
 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان