رشت- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ورود بیش از ۲۱۲ هزار خودرو به این استان طی روزهای گذشته گفت: هم اکنون ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جاور صفاری پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به افزایش ورود خودرو به استان گیلان با توجه به تعطیلات هفته جاری اظهار کرد: طی روزهای گذشته بیش از ۲۱۲ هزار خودرو وارد استان گیلان شده است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۷۰ درصد افزایش شاهد هستیم، افزود: پلیس برای تأمین ایمنی و همچنین جلوگیری از ترافیک و تسهیل در رفت و آمد هموطنان محدودیت های ترددی اعمال کرده است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه از امروز نیز این محدودیت ها اعمال می شود، گفت: از ساعت ۸ صبح امروز و همچنین فردا همزمان با پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به شهرهای خود محدودیت های ترددی اعمال می شود.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها تا ساعت ۲۴ فردا شب اعمال می شود، ادامه داد: در این مدت تردد انواع وسایط نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی در محورهای استان گیلان ممنوع است.

سرهنگ صفاری اضافه کرد: محدودیت های ترددی در محورهای رشت – قزوین و آستارا-اردبیل و برعکس اعمال می شود.

وی به آخرین وضعیت محورهای ورودی و خروجی استان گیلان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان