رشت- اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای از حضور پرشور مردم در تجمع اعتراضی علیه آشوب های اخیر و هتک حرمت به مقدسات قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و مثال زدنی اقشار مختلف مردم در اجتماع اعتراضی هتک حرمت به مقدسات قدردانی کرد.

در متن این بیانیه ای آمده است:

مردم با بصیرت و انقلابی شهر رشت بار دیگر ثابت کردند با هوشیاری کامل و حضور به موقع در صحنه های سرنوشت ساز انقلاب و پیروی از دستورات اهل بیت (ع) و توسل به آنها پای کار اسلام و انقلاب ایستاده اند.

تجمع و حرکت دسته های عزاداری مردم رشت در سالروز شهادت امام رضا (ع) روبروی مسجد امام کاظم (ع) که چند روز پیش توسط توسط اغتشاشگران در آتش قهر و کینه و عداوت سوخته بود بازخوانی بلند آیه شریفه (لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون) بوده و نشان دهنده انزجار عمومی و مردمی از همه ی حرمت شکنی ها به ساحت مقدسات در اتفاقات اخیر در کشور شد.

این تجمع و عزاداری، غرورآفرین مردم ولایتمدار شهر رشت در محل اوج وحشی گیری اغتشاشگران در این شهر، مهر خاموشی بر دهان یاوه گویان و باطل کننده طراحی های شوم دشمن در این سامان است و تجلی عشق به دین و اهل بیت توأم با اظهار تنفر و انزجار از دشمنان اسلام و ایران می باشد.

در انتها ضمن تشکر مجدد از حضور غیورانه مردم حماسه آفرین رشت صمیمانه اعلام می دارد، حضور پرشور مردم موجب تقویت روحیه خادمان امت ولایتمدار گیلان در سازمان تبلیغات اسلامی شده و خواهد بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان