نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تکمیل آزادراه رشت_منجیل در موعدی مقرر گفت: تاکنون این آزادراه دارای پیشرفت۸۲ درصدی بوده و دولت در تلاش است در آینده ای نزدیک این آزادراه ره تکمیل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز خیرالله خادمی معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه نماینده عالی دولت در گیلان از روند آزادراه منجیل_رشت بازدید کردند.

 

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بین اینکه تکمیل آزادراه رشت ـ منجیل نقش  مهمی در توسعه استان گیلان دارد، اظهار کرد: تکمیل این آزادراه یکی از آرزوهای مهم مردم گیلان است، زیرا منجر به سهولت در رفت و آمد و افزایش مسافران ورودی به گیلان می شود.

اسدالله عباسی با اشاره به تلاش ها برای تکمیل آزادراه رشت ـ منجیل در دولت مردمی گفت: مراحل تکمیل این آزادراه در دو قطعه الف و ب در حال انجام است که در قطعه الف با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی و در قطعه ب  با پیشرفت فیزیکی ۷۲ درصدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه دولت به تعهدات خود در خصوص تخصیص اعتبار برای تکمیل آزادراه رشت ـ منجیل عمل کرده است، افزود: به دلیل تأخیری که در گذشته وجود داشته است در چند ماه اخیر با یک تعدیلی مواجه بودیم که منجر به عدم به موقع تخصیص اعتبار در پنج الی ۶ ماه اخیر شده بود ولی اکنون بر اساس مصوبات سفر اعتبارات خوبی در این خصوص پیش بینی شده است.

نماینده عالی دولت در گیلان  با تأکید بر لزوم توجه به تکمیل  آزادراه رشت_منجیل در موعدی مقرر  بیان کرد: تاکنون این آزادراه دارای پیشرفت ۸۲ درصدی بوده و دولت در تلاش است در آینده ای نزدیک این آزادراه را با رفع کاستی های موجود و تخصیص اعتبارات به موقع، تکمیل کند.

عباسی از نیاز اعتبار۵۴۶ میلیارد تومانی در جهت تکمیل آزادراه رشت_منجیل خبر داد و افزود: بر اساس آمار برای تکمیل قطعه الف آزادراه رشت_منجیل به ۱۶۳ و قطعه ب به  ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان