به گزارش لنگرخبر، روز گذشته شهردار لنگرود انتخاب شد که در این خصوص شبهاتی برای شهروندان به وجود آمد و یکی از مطالب عنوان شده تحمیل گزینه شهردار از بیرون به اعضای شورا و یا حایز شرایط نبودن فرد منتخب و دیگر موارد بود.

سیروس آقاجانیان عضو شورای شهر لنگرود در واکنش به این موضوع و طی پیگیری‌های لنگرخبر مطالبی را جهت اطلاع شهروندان اعلام و برای تحریریه لنگرخبر ارسال کرد که در زیر آمده است.
باسلام واحترام خدمت شهروندان محترم
وخسته نباشید وتشکراز اعضای محترم دوره پنجم شورای اسلامی لنگرود، بویزه جناب مهندس منصفی عزیز که البته حضوری در اخرین جلسه غیررسمی واولین جلسه رسمی شورای ششم خدمتشان عرض کرده بودیم.

اما درباب شفافیت موضوعات شورای شهر حق با دوستان هست وباید در زمان خودش انجام شود.

که شکرخدا رسانه‌های حاضر درجلسه انتخابات هییت رییسه وشخص اقای مهندس در استوری خودشان البته برای اولین بار چنین شفافیت ارای را دقیقا انجام دادند که باید از ایشان تشکرکرد.

اما در خصوص اظهار نظر اعضای محترم شورای اسلامی شهر لنگرود، هم ایشان وهم دیگر بزرگواران عضو شاهد بودند که در یک کار کم سابقه وفراخوان عمومی بیش از ۴۰نفر اعلام امادگی یا معرفی شدند ودر یک کار. جمعی ۷نفره در طول یک هفته هر روز وروزی بیش از ۲ساعت وهرروز ۴بزرگوا دعوت شدن وهرکدام نیم ساعت از خودشان وکارنامه وبرنامه‌هایشان گفتند و۲۵نفر موفق شدند حضوری دراین برنامه شرکت کنند، ودر مرحله دوم با رای گیری از میان ۲۵نفر ۵عزیز بیشترین رای را کسب نمودند، وباز در یک برنامه کم سابقه جمعه هفته‌ی گذشته این ۵عزیز درحضور ۷عضو محترم شورا به مناظره پرداختند وحدود سه ساعت طول کشید تا دوستان به جمعبندی برسند درجلسه فردا همه‌ی اعضای محترم نظر همدیگر را در مورد گزینه‌ی شهردار خبر دارند که این امر هم بی‌سابقه هست حداقل در دوره پنجم بصورت مخفیانه انجام شد.

این درحالی است که امر شفاف‌سازی بین اعضا رعایت شده وچون قراراست معایب ومحاسن ۵عزیز راه یافته به مرحله‌ی بعد به بحث وگفتگو پرداخته شود وبرای قانع کردن همدیگر نتیجه‌ی تحقیقات محلی ومیدانی ومطالب محرمانه زندگی افراد گفتگو شود تا به انتخاب درست برسیم لذا نه شرعی ونه قانونی است وما حق نداریم با ابروی افراد بازی کنیم وبه محض کفایت مذاکرات جلسه رای گیری می‌تواندعلنی برگزار گرد و شهروندان عزیز از نتایج ان اگاه خواهند شد.

وان شاء الله در اولین فرصت گزارش، کامل نحوه انتخاب شهردار به اطلاع عموم همشهریان عزیز خواهد رسید والبته مطالب گذاشته شده در فضای مجازی درطول این چندروز اخیر موید ان است که تا چه اندازه همشهریان ما از مطالب محرمانه در جلسات غیر رسمی اگاهی دارند
توکلت علی الله، موفق وسلامت باشید

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان