لنگرنیوز | با ارائه سرویسهای ارزش افزوده تلفن ثابت بسیاری از مشترکان روی به فعالسازی آنها آوردند اما در ادامه راه که پشیمان شدند راه بازگشتند را نمی‌دانستند؛ لذا این سوال مطرح شد که برای غیرفعال کردن سرویسهای ارزش افزوده تلفن ثابت چه باید کرد؟

با توجه به رشد استفاده از خدمات ارزش افزوده ارتباطی و فعال شدن سرویسهای این بخش برای مشترکان تلفن ثابت، برخی مشرکان که در ابتدای امر علاقه‌مند به دریافت و استفاده از این سرویسها بودند اکنون علاقه‌ای به استفاده ندارند.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز با توجه به این نیاز (غیرفعالسازی سرویسهای ارزش افزوده) از فراهم بودن امکان لغو سرویسهای ارزش افزوده برای مشترکان تلفن ثابت خبر داد.

داود زارعیان گفت: مشترکانی که تمایل ندارند از سرویسهای ارزش افزوده‌ای که قبلا سفارش آن را داده‌اند، استفاده کنند می‌توانند با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران و بخش "مخابرات من" سرویس مورد نظر را لغو کنند.

وی عنوان کرد: آن دسته از مشترکانی که با تلفن گویای 7070، سرویس ارزش افزوده‌ای را برای تلفن ثابت خود فعال کرده‌اند و الآن تمایلی به استفاده از آن ندارند، می‌توانند از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir بخش مخابرات من، سرویس مورد نظر را جستجو کرده و دستور لغو آن را صادر کنند؛ از آن پس آن سرویس برای شماره تلفن ثابت مورد نظر غیر فعال خواهد شد.

معاون امور مشتریان مخابرات ابراز کرد: علاوه بر این در مراکز حضوری امور مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز امکانی فراهم است و مشتریان می‌توانند درخواست لغو سرویس را در این مراکز هم ارائه دهند.

زارعیان همچنین یادآور شد: سرویسهای IN نیز به عنوان بخشی از خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت در سراسر کشور با تأیید مشترکان فعال می‌شود و اگر برای مشترکی فعال شده که تمایلی به استفاده از آن ندارد، می‌تواند در همین بخش مخابرات من آن را غیر فعال کند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان