وارونه جلوه دادن حقیقت حربه دشمن است

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ۱۵:۱۲ چاپ کد خبر: 178249
فومن- رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام و انقلاب حربه دشمن است، گفت: باید در جنگ روایت ها حضور فعال تری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهروز جلایی ظهر پنجشنبه در همایش تحلیل از پیشکسوتان ایثارگر که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری سید الشهدا (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در جنگی که دشمنان بر کشور تحمیل کردند معجزه الهی بود.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب دشمنان در اولین اقدام های خود ترور و تجزیه طلبی، کودتا و جنگ تحمیلی را در دستور کار خود قرار دادند، افزود: عزت، اقتدار و سربلندی پس از هشت سال جنگ تحمیلی از پیامدهای مهم و هدیه رزمندگان به ملت بزرگ ایران به شمار می رود.

جلایی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور اضافه کرد: هیچ کشوری در جهان وجود ندارد که با اغتشاشگرانی که پرونده ای نداشته باشد اینگونه برخورد کند و با یک بار تعهد آزاد شوند و این امر نیز در کشورهای همسایه چون ترکیه کاملاً مشهود است.

رزمنده دوران دفاع مقدس به زمان کرونا و کشته شدن روزانه بیش از ۷۰۰ نفر اشاره کرد و ادامه داد: کشور ایران با مدیریتی که در این زمینه انجام داد و توزیع واکسن توانست آمار کشته های روزانه را کاهش دهد که این امر نیز به تنهایی کار بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه سوال من از اغتشاشگران این است که به دنبال چه نوع حکومتی هستید، افزود: اگر حجاب چیز بدی است منافقانی که از اغتشاشگران حمایت می کنند چگونه هنوز حجاب بر سر دارند.

وی با بیان اینکه برای درک و پیمودن راه شهیدان باید مسیر طولانی را طی کنیم، گفت: بر همین اساس و در این برهه از زمان شناخت مخاطب و درک فضایی که مخاطب در آن قرار دارد بسیار با اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جلایی رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز جنگ روایت ها و نفوذ نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می کند، گفت: امروز حقیقت را به گونه ای معنا می کنند که واقعیت را به انحراف ببرند.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۸۰ ایثارگر دوران دفاع مقدس و ۹ نفر از مدیران و کارمندان اداراتی که در برگزاری میز خدمت جهادی در مناطق کم برخوردار فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان