حافظ انقلاب اسلامی مردم هستند

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ۲۲:۴۶ چاپ کد خبر: 178251
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مردم انقلاب را حفظ می کنند، گفت: رهبر کبیر انقلاب با تاکید بر اصل وحدت می فرمودند از هیچکس جز خدا نباید ترسید و باید دانست که حفظ جمهوری اسلامی بر همه واجب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، مدیران و فرماندهان ایثارگر ادارات کل استان در سالن اجتماعات شرکت گاز گیلان اظهار کرد: سلطه گران با سلطه بر سلطه پذیران در صدد غارت دنیا بودند که امام خمینی (ره) فرمودند "زیر بار زور نرویم و به کسی هم ظلم نکنیم" که با میان امدن مردم، عمر سلطه گران به پایان رسید. 

وی با بیان اینکه بلوک شرق و غرب با تمام توان برای نابودی انقلاب اسلامی پای کار آمده بودند، گفت: در آخرین  روزهای جنگ تحمیلی، ما را تهدید به شیمیایی کردند و بعد از آن نیز همواره ایران اسلامی در جنگ اقتصادی، امنیتی، ترکیبی با دشمن قرار داشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مردم انقلاب را حفظ می کنند چرا که به تعبیر امام (ره) مردم خود انقلاب را به وجود آورده بودند، افزود: رهبر کبیر انقلاب با تاکید بر اصل وحدت می فرمودند از هیچکس جز خدا نباید ترسید و باید دانست که حفظ جمهوری اسلامی بر همه واجب است.

عبدالله پور تاکید بر اینکه تشکیل داعش، از نقشه ها و طرح های دشمن بود، بیان کرد: فرزندان امام خمینی در مقابل داعش ایستادگی کرده اند و آنها را که با حمایت دنیا برای دشمنی با اسلام مسلمانان و جبهه مقاومت شکل گرفته بودند را شکست دادند.

وی با تاکید بر اینکه امام (ره) در روزهای آخر عمر خود فرموده بودند این انقلاب نقطه آغاز انقلاب جهانی بقیه الله اعظم است، گفت: کاهش معنویت در جامعه ما را دچار اشکال خواهد کرد چرا که به سبک غربی و لیبرال نباید کشور را اداره کرد، باید صداقت در گفتار، خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار داد و این ویژگی ها از باورهای امام رحمت الله بود.

رضا رنجبر مسؤول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه گیلان نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بسیجیان کارمندان شبانه روزی برای دفاع از انقلاب و اسلام در حال خدمت هستند و همگان گوش به فرمان هستیم تا این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان