نماینده مردم لنگرود در مجلس:

مشکلات امروز کشور به دلیل عدم انجام بسیاری از کارها توسط دولت ها است

۱۴۰۱/۰۷/۰۸ ۲۱:۰۷ چاپ کد خبر: 178255

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: «بسیاری از کارهایی که باید در گذشته انجام می‌شد انجام نشد و به همین خاطر، امروز مشکلات روی هم انباشته شده و برطرف کردن آن‌ها نیازمند زمان است.»

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، پرویز قاضی‌محله در گفت‌وگو با پانا درباره تلاش دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی در یکسال اخیر اظهار کرد: «از زمانیکه دولت جدید مستقر شده تاکنون تلاش‌های زیادی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و ترمیم حقوق کارگران و کارمندان و سایر اقشار مردم انجام شده، اما کافی نبوده است. البته با وجود تحریم‌ها، مشکلات باقی‌مانده از گذشته و نبود منابع مالی، کار آسانی هم نیست و نیاز به زمان دارد.»

وی با بیان اینکه باید زمان مناسب را در اختیار دولت قرار داد تا به این مهم سامان دهد، گفت: «به‌صورت یک دفعه و در کوتاه‌مدت نمی‌توان مشکلات را حل کرد. البته اقدامات خوبی انجام شده و باید ادامه یابد و مطمئنا تمام اقشار مردم مورد توجه دولت هستند.»

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «دولت همه حوزه‌ها را با هم پیش برده و کار را به‌جایی رسانده که معقول است. ترسیم راه راهبردی از سوی دولت مناسب بوده و امیدواریم به خوبی دنبال شود و نتایج خوبی هم حاصل شود.»

محمدنژاد افزود: «بسیاری از کارهایی که باید در گذشته انجام می‌شد انجام نشد و به همین خاطر، امروز مشکلات روی هم انباشته شده و برطرف کردن آن‌ها نیازمند زمان است.»

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با همگراپی، همفکری، همکاری و هم‌افزایی مشکلات کشور را رفع کنیم، گفت: «باید فرهنگ هم‌افزایی را بپذیریم و به همدیگر کمک کنیم. باید مجلس و همه حوزه‌ها به کمک دولت بیایند تا مشکلات مردم هرچه سریع‌تر از سر راه برداشته شود.»

وی تصریح کرد: «در حوزه اقتصاد همه باید بیایند به دولت کمک کنند، . باید فرهنگ همکاری و توجه به منفعت مردم هدف همه نهادها و نیروها باشد.»
انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان