رشت- امام جمعه رشت برخورد قاطع با آشوبگران و افرادی که قرآن و مسجد را آتش زده و به مقدسات توهین کردند را مطالبه مردم از دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: با تحریک کنندگان هم باید برخورد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه همه مردم از دستگاه قضا انتظار دارند علل و عوامل مرگ مهسا امینی را بررسی و بیان کند، اظهار کرد: قطعاً بررسی دقیق و روشن و بیان آن برای مردم اعتماد عمومی را افزایش می دهد.

وی در ادامه به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور اشاره و با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، افزود: دشمن می داند اسلام و قرآن مایه حیات است لذا آنها را نشانه گرفته است.

امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر در کشور و به ویژه در استان گیلان تصریح کرد: برخی هنجارشکنی های اخیر زمینه نگرانی و آزردگی خاطر مردم را ایجاد کرده و از این رو دستگاه قضا باید با قاطعیت برخورد کند.

وی همچنین با بیان اینکه با عوامل تحریک کننده آشوبگران نیز باید برخورد قاطع انجام شود، گفت: عده ای با تحریک احساسات جوانان آنها را وادار به آتش زدن مسجد و قرآن و هتک حرمت مقدسات کردند که باید برخورد شود.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: جمهوری اسلامی یک گام از آرمان های خود که رعایت اصول و قوانین اسلام به ویژه عفاف و حجاب عقب نخواهد نشست.

وی با بیان اینکه خانواده ها نقش مهمی در این مسیر دارند، اضافه کرد: جمهور اسلامی ایران در سایه خون شهدا و رهبری داهیانه امامین انقلاب توانسته در مسیر اجرای احکام اسلامی گام بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه اقدامات رسانه های معاند در حوادث اخیر و گذشته گفت: رسانه های معاند با استفاده از ابزارهای رسانه ای که برخی کشورها در اختیار آنها قرار داده به تخریب اسلام و مسلمانان می پردازند و دلشان برای ملت ایران نمی سوزد بلکه به فکر منافع خود هستند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان