رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۱۵ بیمار جدید کرونایی در این استان گفت: چهار بیمار در شبانه روز گذشته بهبود یافته و از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر به اخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان اشاره کرد و گفت: همانند روزهای گذشته شاهد روند کاهشی بیماران کرونایی در استان گیلان هستیم.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از هرگونه عادی انگاری کرونایی از سوی شهروندان افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال افزایش آمارهای کرونایی لذا شهروندان باید همه توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تکمیل نوبت های واکسیناسیون به ویژه دُز یادآور ادامه داد: هم اکنون ۶۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری است.

وی با اشاره به اینکه بستری های روزانه کرونایی به پایین ترین حد خود در چند ماه گذشته رسیده است، افزود: در شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان پذیرش و بستری شدند.

مهرابیان با اشاره به بستری هفت بیمار بد حال در بخش مراقبت های ویژه اضافه کرد: در شبانه روز گذشته چهار بیمار بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان