به گزارش لنگرخبر، «محمدرضا جلالی» در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری لنگرود که امروز همزمان با آخرین روز از هفته دولت در پارک انزلی محله برگزار شد، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که خدمات ارزنده دولت در حوزه‌های مختلف برای مردم تبیین شود.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در صدد احصا نیازمندی‌ها و رفع آن‌ها است، تصریح کرد: در سطح شهرستان لنگرود بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده که تنها در هفته دولت امسال ۱۸۹ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه خادمین شما در دولت سیزدهم نیازمندی‌های بخش‌های مختلف را مدنظر قرار داده و اقدامات اساسی انجام می‌دهند، افزود: مردم ستون جامعه اسلامی هستند و رضایتمندی آن‌ها بسیار مهم است.

جلالی در خصوص احیا و بازسازی پارک انزلی محله که قبلا محل تجمع افراد در بحث معضلات اجتماعی بوده، خاطرنشان کرد: این منطقه دارای نیازمندی‌های متعددی در حوزه زیرساختی و کارهای اولیه بوده که با اهتمام ویژه مجموعه شهرداری این مشکلات در حال مرتفع شدن است و کارها در سه فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده تا مسائل و مشکلات منطقه به نحو شایسته‌ای دیده شود.

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه این شهرستان حائز ظرفیت‌های مختلف انسانی و عمرانی است، گفت: تلاش می‌کنیم این ظرفیت‌ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم و کانون‌های ثروت ساز در شهرستان ایجاد شود تا وضعیت اشتغال و اقتصادی مردم بهبود پیدا کند.

جلالی ادامه داد: همه عناصر اصلی شهرستان که مهم‌ترین آن رکن‌مردم است باید در کار جمعی هماهنگ اقدامات را به نحو شایسته‌ای مدیریت کنند.

«مصطفی طالبی» نیز در این‌مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: اقدامات عمرانی ارزنده‌ای توسط مجموعه مدیریت شهری لنگرود در حال اجرایی است که خوشبختانه شهرداری لنگرود یکی از شهرداری‌هایی است که در سطح استان علی رغم تخصیص کم اعتبار از محل تملک استانی اقدامات خوبی را انجام داده است.

سرپرست شهرداری لنگرود با بیان اینکه حدود ۵۸ میلیارد تومان از منابع داخلی برای اجرای پروژه‌های شهرداری لنگرود هزینه شد، افزود: از محل تملک استانی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های عمرانی، ۵۰۰میلیون تومان دیواره‌سازی رودخانه، ۶۰۰ میلیون تومان برای پل پشت تالار قصر به محدوده لیلاشهر، ۱۶۹ میلیون تومان پیاده روسازی جاده چمخاله، ۶۹ میلیون تومان از باب مطالبات پیمانکاران در اجرای پروژه اسفالت اختصاص یافت.

وی از افتتاح ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: ۴۱ مورد آسفالت کوچه‌های معابر با مساحت ۵۰ هزار مترمربع به ارزش ۲۷/۵ میلیارد تومان، بتن ریزی کوچه‌های سطح شهر ۱۳ مورد به مساحت ده هزار متر مربع ۴/۵ میلیارد تومان، لوله‌گذاری سطح شهر ۱۶ مورد هزار و ۸۰۰ متر طول با هزینه سه میلیارد و ۲۴ میلیون تومان، دیوارسازی رودخانه طی دو مرحله ۳ میلیارد تومان از جمله این پروژه هاست.

سرپرست شهرداری لنگرود ادامه داد: شن ریزی کوچه‌ها ۳۶ مورد با ۴.۵ میلیارد تومان، پیاده روسازی سه هزار ۵۰۰ متر مربع با ۲ میلیارد تومان، لکه گیری آسفالت در سطح شهر ۱۳ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرداری در هفته دولت است.

وی با بیان اینکه احیا و بازسازی پارک انزلی محله با هزار متر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان انجام شد، خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی پارک انجام و در کمتر از یک هفته آینده کف‌سازی و وسایل بازی نصب می‌شود.

طالبی با اشاره به اینکه همدلی اعضای شورای شهر و مجموعه موجب شد که خدمات ارزنده‌ای به شهروندان ارائه شود، خاطرنشان ساخت: چهار میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان کارهای عمرانی در انزلی محله انجام شده است که روکش آسفالت خیابان سلمان فارسی، کوچه پیام انزلی محله، شجاع، لایروبی رودخانه حد فاصل آتش نشانی شماره ۲ با ۲۵۰ میلیون تومان، احداث و بازسازی پارک انزلی محله، لکه گیری آسفالت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و… از جمله این اقدامات است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان