شفت- امام جمعه شفت با اشاره به اینکه زمان واقعیت ها و ماهیت اصلی دشمنان را نشان می دهد، گفت: دستگاه قضائی مُر قانون را درباره اغتشاشگران اجرا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شفت ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: مسئولان در شفت با اتحاد و همدلی در کنار هم هستند هیچ مدیری نگرانی بابت حضور در شفت نداشته باشد چون موانعی برای خدمات رسانی به مردم وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری شفت با بیان اینکه دولت باید فکری برای حقوق و مزایای مأموران پلیس انجام دهد زیرا بسیار ناچیز است، افزود: امروز نقش پلیس جمهوری اسلامی ایران در ایجاد نظم و امنیت و برخورد با قانون شکنان و ایجاد احساس امنیت در بخش های اعظم جامعه بسیار مشهود است.

زمان واقعیت ها و ماهیت دشمنان را نشان می دهد

امام جمعه شفت نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: گذشت زمان چهره واقعیت ها و ماهیت خیلی از دشمنان نظام و ایران اسلامی را نشان می دهد.

حجت الاسلام عبدالله هاشمی با تاکید بر اینکه گرد و غبار فتنه فرو می نشیند واقعیت ها روشن می شود، اضافه کرد: با کسانی که چادر از سر زنان برداشته، قرآن و مساجد آتش می زنند نباید با رأفت برخورد شود.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه از سران سه قوه تقاضا داریم که مر قانون را در مورد اغتشاشگران پیاده کنند، افزود: در این اوضاع زنان و بچه ها امنیت ندارند امروز بپذیریم جنگ جهانی رسانه ای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه داعش را همین دشمنانی که بر علیه ما کار می کنند به وجود آوردند و اینها حق صحبت از حقوق بشر را ندارند، گفت: در آمد یک ساله یک فوتبالیست از درآمد سالانه ائمه جمعه بیشتر است و می بینیم باز برخی افراد با این همه درآمد علیه نظام کار می کنند.

امام جمعه شفت با تاکید بر اینکه اگر قوانین آن طور که باید وضع و با اغتشاشگر برخورد شود این قضایا را شاهد نخواهیم بود، اضافه کرد: مأموران نیروی انتظامی مدافعان حریم امنیت هستند و در خصوص امنیت خود مأموران باید یک اصلاح و بازنگری در خصوص قوانین صورت گیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان