لنگرخبر| یادداشت- مهدی جهان تیغی: جریان ضدانقلاب، گروه‌های تروریستی و منافقین داخلی یکبار دیگر همه توانشان را پای کار صحنه آورده‌اند که رذیلانه از فرصت مرگ غم انگیز مهسا امینی نهایت سواستفاده را بکنند.

بررسی محتوای برخی تجمعات اعتراضی کم جمعیت که در تهران و برخی شهرهای دیگر به صورت پراکنده برگزار شد، به خوبی نشان می‌دهد که تجمع‌کنندگان به دنبال روشن شدن حقایق درباره علت مرگ مهسا امینی نیستند و اغتشاش و ناامنی و سر دادن شعارهای ساختارشکن علیه اسلام و حاکمیت را دنبال می‌کنند.

شعارهای رادیکال معترضان نشان می‌دهد که هسته‌های مشوق تجمع جریان مردمی نیستند بلکه افراطیونی هستند که به دنبال عقده گشایی علیه اسلام و حاکمیت هستند و اساسا غیر موضوع مهسا امینی هم اگر بهانه‌ای پیدا کنند همین روند را دنبال می‌کنند.

اساسا وقتی همه سران قوا و دستگاه‌های نظارتی و مرتبط با تمام توان برای روشن شدن واقعیت فوت مهسا امینی ورود کرده‌اند و شاید به لحاظ شدت پیگیری با یک روند حتی کم سابقه نیز رو به رو هستیم، فراخوان تجمعات اعتراضی و اغتشاس نمی‌تواند با نیت کمک به روشن شدن بیشتر حقایق درباره پرونده مهسا امینی، صادر شده باشد.

اما یک سوال مهم این است که جمهوری اسلامی با پرونده مهسا امینی بعد از اغتشاشات اخیر و اضافه شدن لایه‌های آشکار ضدامنیتی و ورود علنی ضدانقلاب و گروه‌های تروریستی چه خواهد کرد و مسیر این پرونده چگونه خواهد بود؟!

تجربه حوادث مشابه گذشته نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی با وجودی که برهم زدن امنیت جامعه را تحمل نمی‌کند ولی در حین حال در جستجوی و نشان دادن حقیقت تحت تاثیر اغتشاش یا ناامنی‌ها نخواهد بود.

بزرگترین مثال در اینباره رفتار حاکمیت درباره فتنه ۸۸ است، جمهوری اسلامی با بدترین اغتشاشات و ناامنی‌ها در کف خیابان رو به رو بود ولی برای روشن شدن حقایق انتخابات ۸۸ ذره‌ای کوتاه نیامد و با وجودی که سران فتنه رسما وارد فاز ضد امنیتی شده بودند ولی روشن کردن حقایق نه تنها برای مردم عادی فریب‌خورده را که حتی برای خود موسوی و کروبی نیز رها نکرد.

امروز نیز همین جمهوری اسلامی هم با اقتدار اجازه سواستفاده ضدانقلاب و گروه‌های تروریستی را از وفات غم انگیز مهسا امینی نخواهد داد و هم بر اساس ذات دینی و انسانی خود روشن‌کردن پرونده مهسا امینی را دنبال خواهد کرد که عمق و شدت این پیگیری‌ها در مواضع سران قوا کاملا متبلور هست و اگر خطای در بخشی از مجموعه اجرایی باشد جبران خواهد کرد و اگر نیاز به اصلاحی در مسیر باشد اصلاح خواهد کرد و اگر غیر از این هم باشد، به روشنی به مردمش خواهد گفت.

بنابراین حق این جمهوری اسلامی اینهمه دروغ پراکنی نیست. این روزها تکلیف مغرضان و ضدانقلاب معلوم است ولی خودی‌ها نیز باید حواس‌شان باشد تا از مواضعی که بر شبهات می‌افزاید، پرهیز کنند و  اگر برخی خودی‌ها کار مفیدی نمی‌کنند یا به هر دلیلی این روزها نمی‌خواهند در این حادثه کنار جمهوری اسلامی بیاستند، حداقل بر مظلومیت نظام بیشتر از این نیفزایند!

 

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان