رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان تجزیه طلبی را یکی از اهداف مهم ایجاد آشوب در جمهوری اسلامی توسط استکبار عنوان کرد و گفت: دشمن با آشوب به دنبال کاهش قدرت ایران در جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر سه شنبه در همایش جهاد تبیین در عصر روایت ها که در سالن اجتماعات مجتمع عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان برگزار شد، اعتراض در کشور را حق طبیعی مردم دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی با اعتراض مشکلی نداشته و ندارد و در طول سال چندین اعتراض قانونی در این کشور انجام می شود.

وی با بیان اینکه صف اعتراض از اغتشاش جدا است، به بصیرت مثال زدنی مردم گیلان در برهه های مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: ملت ایران و گیلان در همایش و راهپیمایی امت رسول الله و امام رضایی ها خط مشی خود را از استکبار جدا کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دلایل جنگ روانی استکبار علیه جمهوری اسلامی باید ریشه یابی شود، اضافه کرد: حجاب بهانه دشمن و استکبار علیه جمهوری اسلامی بوده و هدفشان تجزیه ایران است و دخترانی با حجاب کم هم وجود دارد که عاشقانه به ایران اسلامی عشق می ورزند.

سردار عبدالله پور با اشاره به جنایت های پلیس آمریکا و اروپا علیه مردمان این سرزمین گفت: در آمریکا و کشورهای اروپایی افراد بسیاری توسط پلیس این کشورها کشته می شوند ولی رسانه های معاند هیچ واکنشی به این اتفاقات ندارند و سکوت اختیار می کنند اما با کوچک ترین اعتراضی در جمهوری اسلامی، سنگر جنگ روانی برپا می کنند.

حفظ تمامیت ارضی کشور خط قرمز نظام است

وی با بیان اینکه دشمن ایجاد آشوب در جمهوری اسلامی را برای آبان ماه برنامه ریزی کرده بوده است، افزود: دشمن بعد از فوت مهسا امینی زودتر از موعد مقرر اقدامات خود را آغاز کرد که منجر به واکنش سریع مردم و نیروی انتظامی و امنیتی شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تجزیه طلبی را یکی از اهداف مهم ایجاد آشوب در جمهوری اسلامی توسط استکبار برشمرد و بیان کرد: برخی کشورها همسایه تلاش می کنند تا راه ارتباطی ایران با اروپا را قطع کنند ولی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تغییر خط مرزی در جمهوری اسلامی خط قرمز این نظام بوده و با شدیدترین واکنش ایران مواجه خواهد شد.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه ایران، چین و روسیه در حال تقابل با قدرت اتحادیه اروپا هستند، تصریح کرد: دشمن برای جلوگیری از این اتفاق مسئله تایوان را برای چین، اوکراین برای روسیه و تجزیه برای جمهوری اسلامی را ایجاد کرد ولی در ایران با پاسخ قاطع مردم مواجه شدند.

وی با قدردانی از وحدت شیعیان و مردمان اهل سنت در سیستان و بلوچستان در مقابله با فتنه و ایجاد آشوب در زاهدان، افزود: دشمن با استفاده از گروهک های تروریستی در سیستان و بلوچستان سعی داشتند اقداماتی انجام دهند که زاهدان سقوط کند ولی مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی مانع از انجام این کار شدند.

قدرت نفوذ رسانه های معاند در فضای مجازی مهره اصلی دشمن

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حوادث اخیر حاوی درس ها و عبرت ها برای جمهوری اسلامی است، گفت: بعد از انقلاب چنین فتنه ای با این حجم از ساماندهی در استان گیلان و کشور را نداشتیم ولی اتفاقات تلخ اخیر درس هایی برای جمهوری اسلامی داشت و آن هم اتحاد و وحدت ملت ایران در مقابل تمامی حوادث بوده است.

سردار عبدالله پور افزایش قدرت نفوذ رسانه های معاند در فضای مجازی را مهره اصلی دشمن دانست و اضافه کرد: شمار بسیاری از افراد درگیر در اغتشاشات اخیر نسل جوان و نوجوان بودند و تحلیل درست و مناسبی از واقعیت ها و مسائل روز نداشتند و تحت تأثیر رفتارهای هیجانی شدند.

وی از دستگیری تمامی افراد آسیب زننده به اموال مردم و دولتی خبر داد و افزود: با تلاش های نیروهای امنیتی تمام افرادی که به اموال دولت و مردم آسیب زدند دستگیر شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برقراری امنیت کامل استان توسط نیروهای امنیتی بیان کرد: بر اساس آمار ۳۹ درصد افراد بازداشت شده تحت تأثیر رسانه بوده و ۶۰ درصد گفتند در خیابان دچار هیجان شدند به این منظور متولیان امر باید در عرصه فضای مجازی و رسانه حضوری مؤثر داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه جهاد تبیین افزود: برای جهاد تبیین در عرصه رسانه باید راه حلی ایجاد شود و برای تحقق این امر و حفظ انقلاب اسلامی از هیچ چیزی نباید ترسید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان