معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه در دوران همه گیری کرونا در گیلان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته، گفت: توسعه حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در بخش دولتی اولویت نخست گیلان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های سالاری، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ویژه در بخش تأمین بودجه عمرانی و تجهیزاتی اظهار کرد: در هر مسؤولیتی که هستیم، کارها باید به درستی انجام شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع سلامت، افزود: در دوران همه گیری کرونا، در استان گیلان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که جای بسی تقدیر دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید دو اولویت مدنظر قرار بگیرد، گفت: اولین اولویت، توسعه حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در بخش دولتی است که باید استان گیلان درزمینهٔ ساخت وساز مراکز درمانی و بیمارستان ها تقویت شود.

وی دومین اولویت دانشگاه علوم پزشکی و استان را توجه به بخش سالمندی عنوان کرد و افزود: استان گیلان به عنوان سالمندترین استان در کشور، باید مدنظر مسؤولین استانی و دانشگاهی قرار گیرد تا این استان بتواند با ارائه راهکارهای مناسب، به سمت جوانی جمعیت پیش برود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان