فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه، نقش نیروهای بسیجی و سپاهی در کنترل شیوع کرونا را بسیار موثر دانست و گفت: نیروهای بسیجی و سپاه کرونا در کشور و گیلان با حضور گردانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و با کمک کادر زحمکتش درمان، کنترل کردند.

به گزارش لنگرخبر سردار احمد اخوان امروز در دیدار با فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، وحدت خوبی میان تمامی نهادهای نظامی و غیرنظامی وجود داشت، اظهار کرد: عملیات فتح خرمشهر جزو محدود عملیات هایی بود که همکاری، وحدت و انسجام بسیار دقیقی میان سپاه، بسیج و ارتش به وجود آماده بود.

وی با اشاره به نقش مهم فتح خرمشهر در پیشروی جمهوری در دوران دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی بود و در هنگام فتح خرمشهر ۱۴ هزار نیروی جنگنده ارتش بعث در این شهر وجود داشتند که ۱۱ هزار نفر اسیر شدند.

 

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه با اشاره به تردیدهای موجود در خصوص ورود نیروهای نظامی ایران به شهر خرمشهر افزود: در عملیات بیت المقدس در خصوص ورود نیروهای نظامی به شهر خرمشهر تردیدهایی وجود داشت چراکه تنها ۷۰۰ نفر رزمنده بودیم و در مقابل ارتش عراق قرار گرفتیم ولی همگان به خدا توکل داشتند.

اخوان، نقش نیروهای بسیجی و سپاهی در کنترل شیوع کرونا را بسیار موثر دانست و بیان کرد: نیروهای بسیجی و سپاه کرونا در کشور و استان گیلان با حضور گردانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی و با کمک کادر زحمکتش درمان، کنترل کردند.

به گفته فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه، ارائه خدمات عالی بهداشتی و درمانی به مردم باید به اولویت مسؤولان و متولیان امر مبدل شود در غیر این صورت آرامش کامل به جامعه منتقل نمی شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان