انزلی- هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که ملوان بندرانزلی با شکست تیم صنعت نفت آبادان توانست نخستین پیروزی خود در لیگ برتر را کسب کند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- رضا اکبری: در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و از هفته هشتم این دوره از رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه عصر جمعه در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود.

ملوانان در این دیدار با ایمان صادقی، علیرضا خوش کفا، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، میلاد شعبانلو، مجید عبدی، میلاد جهانی، مصطفی نائیج پور، محمود مطلق زاده، مهران احمدی، مهدی مؤمنی به سرمربیگری مازیار زارع در مقابل نفت آبادان قرار گرفتند.

در مقابل فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از محمد طیبی، حسن بیت سعید، حکیم نصاری، میر هادی میرجوان، طالب ریکانی، سید فاخر تهامی، امید خالدی، میثم تهیدست، حسین ساکی، سینا مویدی، احسان مرادیان به عنوان بازیکنان اصلی خود برابر تیم حریف استفاده کرد...

قضاوت این دیدار بر عهده سعادت پیشه بود و علی اکبر نوری، علیرضا طاهرخانی و ناصر جنگی وی را در امر قضاوت یاری کرده و بهرام مهر پیما نیز ناظر داوری این بازی بود.

آخرین مصاف دو تیم در رقابت های لیگ برتر در فصل ۹۰-۸۹ بود که ملوانان توانستند در آن دیدار میزبان خود صنعت نفت آبادان را ۲ بر یک شکست دهند.

بازی از ابتدا در زیر نور ورزشگاه آغاز شد و ملوانان از همان دقایق اولیه، بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت در دقیقه ۳۰ بازی روی خطای مدافعان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ملوانان صاحب ضربه پنالتی شده و توانستند گل برتری را به ثمر رسانده و نیمه اول این دیدار با تک گل ملوان بندرانزلی به پایان رسید.

در نیمه اول بازی در دقیقه ۴۲ سجاد بازگیر از ملوان بندرانزلی و طالب ریکانی از نفت آبادان در دقیقه ۴۳ از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

نیمه دوم بازی با عقب نشینی ملوانان برای استفاده از ضدحملات آغاز شد و پاس دقیقه ۶۰ مجید عیدی بازیکن ملوان بندرانزلی را مهدی مؤمنی دیگر بازیکن این تیم با شوتی سرکش تبدیل به گل دوم کرد تا خیال ملوانان تا حدودی راحت شود.

تیم فوتبال نفت آبادان پس از دریافت گل دوم حملات همه جانبه به سمت دروازه ملوانان را در دستور کار خود قرار داد و طالب ریکانی توانست در دقیقه ۷۸ بازی یکی از گل های خورده آبادانی ها را جبران کند.

در دقیقه ۹۳ بازی نیز بازیکنان نفت آبادان گل دوم را به ثمر رساندند که کمک داور دوم این دیدار این گل را آفساید اعلام کرد.

در نیمه دوم بازی مهدی موقری از ملوان بندرانزلی تنها بازیکنی بود که از داور کارت زرد دریافت کرد.

ملوان بندرانزلی با کسب این پیروزی و با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها ۵ امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول رده بندی رقابت ها در جایگاه پانزدهم ایستاد و جایگاه شانزدهم را به نفت آبادان سپرد.

ملوانان ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۲ مهرماه میهمان تیم هوادار است و بازی خانگی بعدی این تیم در برابر پرسپولیس تهران ساعت ۱۷ پنجشنبه ۲۸ مهرماه در بندرانزلی خواهد بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان