در جلسه علنی شورای شهر رشت لایحه کمک پانصد میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت به رای گذاشته شد و مورد موافقت اعضای شورا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نقش سبز جامگان نیروی انتظامی در حفظ و تامین امنیت کشور بسیار اساسی است و رهبر معظم انقلاب درباره نقش مهم نیروی انتظامی فرمودند: نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است.

محمد حسین واثق کارگرنیا با تبریک آغاز هفته وحدت افزود: هفدهم مهر ماه مصادف با دوازدهم ربیع الاول به روایت اهل سنت، میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) است که از سوی بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به نام هفته وحدت نامگذاری شده است و امام راحل درباره اهمیت نامگذاری این هفته فرمودند: این عید بزرگ سر منشا تمام برکات در عالم است و مرکز وحدت مسلمین است. 

وی با اشاره به ارسال لایحه ای مبنی بر کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: لایحه کمک مالی به مبلغ پانصد میلیون تومان به تیم فوتبال سپیدرود رشت به شورا ارسال شده و این موضوع را برای تصمیم گیری به رای می گذارم. 

نارضایتی استاندار گیلان از روند اقدامات در حوزه پسماند 

رئیس شورای رشت به دیدار اخیر با استاندار گیلان اشاره کرد و گفت: استاندار گیلان از وضعیت پسماند رشت ناراضی است و اعلام کرد که ما برای پسماند اعتبار لازم را در اختیار داریم اما متاسفانه با وجود آنکه یکصد میلیارد تومان در فروردین ماه به حساب شهرداری رشت واریز شد اما به دلیل مدیریت نامناسب در شهرداری رشت اقدامات در این باره رضایتبخش نیست.

اعضای شورا با لایحه پرداخت کمک مالی به تیم فوتبال سپیدرود رشت به مبلغ پانصد میلیون تومان موافقت کردند. 

شهر رشت یازده دستگاه اتوبوس فعال دارد
عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه به هر دلیلی در سال های گذشته پیرامون خرید اتوبوس اتفاقات خوبی رقم نخورده است، اظهار کرد: شورا باید حتما به روند خرید اتوبوس توسط شهرداری رشت نظارت دقیق داشته باشد. 

مسعود عباس نژاد با بیان اینکه موضوع خرید اتوبوس برای شهر رشت بسیار حائز اهمیت است، افزود: شهر رشت در حال حاضر یازده دستگاه اتوبوس فعال دارد و این یک فاجعه است و امیدواریم از فرصتی که وزارت کشور در اختیار شهرداری های سراسر کشور قرار داده، شهرداری رشت نیز به درستی استفاده کند. 

حمایت دولت به منظور خرید اتوبوس برای شهرداری ها
سید شمس شفیعی یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با حمایت دولت قرار است تعدادی اتوبوس جدید برای شهرداری های مختلف کشور خریداری شود، اظهار کرد: بخشی از اعتبار لازم به منظور خرید این اتوبوس ها قرار است توسط شهرداری ها پرداخت شود و با توجه به تعداد اتوبوس های موجود و فعال در رشت، شهرداری باید پرداخت اعتبار لازم را در اولویت کاری قرار دهد تا وضعیت حمل و نقل عمومی تا حدودی ساماندهی شود. 

در این جلسه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اهدای لوح یادبودی توسط هادی رمضانی نائب رئیس شورای رشت به نمایندگی از مجموعه اعضای شورا، از محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت به عنوان پیشکسوت نیروی انتظامی به پاس سال ها خدمت در این مجموعه انتظامی تجلیل شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان