رشت- استاندار گیلان با تاکید بر لزوم حفظ سنگرهای فرهنگی در حوزه های مختلف گفت: با وحدت و انسجام مردم دشمنان راهی برای نفوذ به نظام مقدس اسلامی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در همایش مهدویت در تالار مرکزی رشت با اشاره به تاکید دین مبین اسلام به وحدت میان شیعه و سنی اظهار کرد: یکی از اهداف دین مبین اسلام ایجاد نظام و انضباط دقیق در جوامع بشری است و دشمنان اسلام همواره در تلاش برای خدشه دار کردن نظم و امنیت در بین آحاد جوامع اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره از وحدت و انسجام مردم ولایتمدار واهمه دارند، افزود: مهدویت به عنوان زیربنای تعالی، امید به آینده و احقاق حق و عدالت را در جامعه رواج داده و توجه به نقش مهدویت در استحکام و ایجاد نظم اجتماعی در جامعه با بهره گیری از نور ایمان و معنویت ضرورت دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه منتظران واقعی در برابر فتنه های آخر الزمانی ایستادگی کرده و از جان خود نیز در راه حق علیه باطل می گذرند، ادامه داد: دشمن در تلاش برای کاهش توجه به مهدویت در بین مردم با افزایش دلبستگی مردم جوامع اسلامی به دنیا بوده و از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی این کشور با فتنه های مختلف امتحان شده ولی با بصیرت مردم همواره این نظام سربلند مانده است.

عباسی با تاکید بر اینکه در منتظران حضرت صاحب الزمان (عج) بصیرت در تمامی حوزه ها حرف اول و آخر را می زند، گفت: در یک فرد منتظر دیگر نفاق، ساختار شکنی، فتنه و ایجاد ناامنی راهی ندارد چرا که بصیرت در تمامی حوزه ها مانع از انجام این موارد می شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه فتنه های اخیر از زمان پیغمبر (ص) تاکنون وجود داشته است، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مهدویت، توجه به ظهور آقا امام زمان (عج)، پروردگار و بصیرت مردم بنیانگذاری شده و با توسل به همین موارد تا کنون پایدار مانده است.

عباسی از بین بردن اعتقادات مردم را یکی از اهداف شوم دشمنان اعلام و اظهار کرد: جمهوری اسلامی بر مبنای ولایت فقیه و مبارزه با ظلم، فساد، ناعدالتی در برابر باطل، ایستادگی کردن با روحیه شهادت و الگوگیری از قیام امام حسین (ع) است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به حفظ سنگرهای فرهنگی در حوزه های مختلف بیان کرد: با وحدت، انسجام و حلقه های به هم پیوسته مردمی، دشمنان راهی برای نفوذ به این نظام مقدس نخواهند داشت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان