نخستین جشنواره اقوام ایرانی با هدف آشنایی استان ها با فرهنگ و رسوم یکدیگر در کنار نمایشگاهی از انواع گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی رشت گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امروز هشتمین نمایشگاه گل و گیاه و نخستین جشنواره اقوام ایرانی در گیلان به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی رشت، گشایش یافت. 

به گفته مجری هشتمین نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی و نخستین جشنواره اقوام ایرانی در استان گیلان، ۸۰ شرکت کننده در این نمایشگاه با غرفه دارانی از ۱۵ استان کشور در این رویداد شرکت کرده و علاوه بر گل و گیاه و ادوات باغبانی، سوغات، هدایا و صنایع دستی استان ها را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند. 

به گفته حامد خورشیدی، ۳۰ درصد از شرکت کنندگان در این نمایشگاه گیلانی هستند و در ورودی نمایشگاه یک سیاه چادر نیز برپا شده است. 

مجری هشتمین نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی و نخستین جشنواره اقوام ایرانی در استان گیلان، یکی از مهمترین دستاوردهای برگزاری جشنواره اقوام ایرانی را اتحاد بین قوم های مختلف و آشنایی مردم با آداب و رسوم و آیین های سنتی استان های کشور برشمرده است. 

به گزارش فارس، محل دایمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت تا تاریخ ۲۲ مهر از ساعت ۱۶ الی ۲۲ آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان