گیلان تا ۱۰ درجه سرد می شود

۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۱۶:۱۴ چاپ کد خبر: 178502
مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور اطلاعیه هشداری سطح زرد در گیلان خبر داد و گفت: در پی فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان، هوای گیلان بین پنج تا ۱۰ درجه سرد می شود.

محمد دادرس، مدیر کل سازمان هواشناسی گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت آب وهوای استان، اظهار کرد: هوای استان در حال حاضر صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات گاهی با ورزش باد جنوبی همراه است.

وی از هوای استان را برای روز چهارشنبه ابری و با کاهش دما اعلام کرد و افزود: در بعضی از ساعات در برخی نقاط استان طی روز چهارشنبه بارش باران و گاها شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه فعالیت جبهه هوای سرد و بارشی تا پایان هفته در استان مستقر است، گفت: هواشناسی استان از روز چهارشنبه تا پنجشنبه در پی فعالیت سامانه سرد و بارشی اطلاعیه هشداری سطح زرد صادر کرده است.

وی با بیان اینکه در پی فعالیت این سامانه خدای استان بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش پیدا می کند، افزود: این هشداری تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری برقرار بوده و نیازمند رعایت احتطیاتات و موارد ایمنی است.

مدیرکل هواشناسی گیلان آبگرفتگی منطقه ای و احتمال جاری شدن سیل موقتی، احتمال لغزش و رانش و احتمال خسارات به محصولات کشاورزی را از حمله مخاطرات قابل پیشبینی طی روزهای آینده دانست.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان