رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه دشمن با برجسته سازی نقاط ضعف در پی القای ناامیدی است، گفت: اتاق فکر دشمن نقاط ضعف و قدرت جمهوری اسلامی را شناسایی و برای ایجاد ناامنی استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در اجتماع بزرگ علما، روحانیون و طلاب شیعه و سنی استان به مناسبت هفته وحدت با بیان اینکه تسنن و تشیع در مسیر رسیدن به کمال دین اسلام باهم هستند، گفت: وحدت میان اهل تسنن و شیعیان و تمرکز بر اشتراکات پایداری ملت را بیشتر می کند.

استاندار گیلان وحدت میان مسلمانان را عامل اصلی پیروزی مقابل دشمنان دانست و افزود: وحدت علاوه بر توسعه قدرت کشور و تأمین نشاط و امنیت اجتماعی، توطئه دشمنان را نیز خنثی می کند و مسأله ای مهم در جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان در دوره های مختلف با ایجاد آشوب و برپا کردن فتنه دشمنی خود را نشان می دهند اما مردم ایران با بصیرت مشت محکمی بر دهان آنها زده و با ولایتمداری خود مقابل مستکبران و بدخواهان می ایستند.

عباسی با اشاره به اینکه دشمن با برجسته سازی نقاط ضعف بخش های فرهنگی و اقتصادی در پی القای ناامیدی در جامعه است، تصریح کرد: اتاق فکر دشمن نقاط ضعف و قدرت جمهوری اسلامی را شناسایی و از آن برای ایجاد بی اعتمادی بین مردم و مسئولین استفاده می کند.

استاندار گیلان افزود: اگر چه رژیم صهیونیستی و آمریکا به اشکال مختلف دشمنی خود را بروز می دهند اما ایران اسلامی به پشتوانه ملت بصیر و متحد خود بر همه توطئه ها پیروز می شود.

وی راهکار مقابله با جریان تحریف را عمل به جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: باید با عزم جهادی و نگاهی روشنفکرانه در چارچوب موازین دینی و اخلاقی نسبت به توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور گام برداریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم تلاش جهادی و توسعه همه بخش ها به ویژه اقتصاد و فرهنگ است، گفت: دولت حتی یک روز تعطیلی را بر خود واجب ندانسته و نمی داند.

وی با اشاره به تلاش جوانان برای تولیدات دانش بنیان و شکستن دیوار انحصار بسیاری از کالاها از جمله دارو بیان کرد: امیدواریم با تلاش و اهتمام ویژه همه مسئولان و همراهی همگان، مردم ولایتمدار گیلان طعم شیرین خدمت صادقانه را با عملکرد جهادی و اثربخش بچشند.

عباسی با تاکید بر ارائه کارنامه عملکرد در همه بخش ها و امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی در جامعه یک ضرورت است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان