رشت- سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان از اموال در اختیار این سازمان تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالصاحب حجتی در آئین معارفه سرپرست اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای اجرای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق گفت: در یکسال گذشته ۱۱ هزار میلیارد تومان اموال در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف شد.

قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور تعیین تکلیف کالاها را در ۶ ماهه امسال ۱۲۸ درصد اعلام کرد و افزود: با ورود دستگاه قضا و بر اساس حکم دادگاه هزار و ۴۰ دستگاه خودروی قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار داشت که ۷۱ دستگاه به دلیل مغایرت اطلاعات خودرو و قیمت نا متعارف از مزایده خارج و ۹۶۹ خودرو به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان به فروش رسید که این اقدام بزرگی در چندین سال اخیر بود.

وی همچنین از راه اندازی سامانه یکپارچه قاچاق کالا در آبان ماه خبر داد و گفت: این سامانه با هدف نظارت و حراست از بیت المال در ورود کالاها به انبار، ارزش و تعداد کالاها راه اندازی خواهد شد.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش های ۴ ماهه سهراب شعبانی سرپرست اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان، احمد رضا موقری به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان