به گزارش لنگرخبر، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود با فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود دیدار و گفت و گو کردند.

سرپرست شهرداری لنگرود در این دیدار، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر این نیرو، از هفته نیروی انتظامی به عنوان نماد تعامل بیشتر مابین نیروهای خدمتگزار و مشارکت عمومی در جهت حفظ امنیت عمومی نام برد.

طالبی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل جان برکف منطقه انتظامی شهرستان لنگرود در تامین امنیت شهروندان، به اهمیت موضوع امنیت به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای شهروندان اشاره کرد وآنرا لازمه آرامش مردم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محسن فداکار "رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود" نیز در این نشست گفت: امنیت و آسایش جامعه و مردم، حاصل تلاش های نیروهای خدوم نیروی انتظامی است.

فداکار با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم و توزیع عادلانه امکانات در تمامی نقاط شهر از سیاستهای شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود است، افزود: این امر بستر ساز امنیت در مناطق مختلف شهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه خواستار همکاری و هماهنگی بیش از پیش مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور، جهت اجرای بسیاری از پروژه‌های شهری لنگرود هستیم، خاطرنشان کرد: خدمات پلیس در سطح جامعه بسیار ارزنده است و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

سرهنگ سرخوش پور "فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود" نیز ضمن تقدیر از زحمات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و تعامل فی مابین، از آمادگی ناجا جهت همکاری بیش از پیش با مدیریت شهری خبر داد.

خبرنگار: محمدرضا منصفی

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان