آستارا- رئیس بنیاد مسکن آستارا با اشاره به تأیید نهایی ۵۱۴ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: این طرح در سه فاز شامل ۲۰۴ واحد مسکونی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی گرویان بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم قرعه کشی نهضت ملی مسکن شهرستان آستارا افزود: این طرح با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه اجرا می شود که در آستارا نیز ۶۱۲ واحد در زمینی به مساحت پنج هکتار اجرا و تحویل متقاضیان می شود.

گرویان افزود: طرح نهضت ملی مسکن آستارا در سه فاز ۲۰۴ واحدی اجرا می شود که در فاز اول این طرح برای ۲۰۴ واحد پیمانکار تعیین شده و در مرحله نقشه کشی و دریافت پروانه بوده و از روز پنجشنبه ۲۱ مهر ماه شمع کوبی ها انجام می شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا با بیان اینکه سه هزار و ۴۰ نفر متقاضی در این شهرستان ثبت نام کرده بودند، افزود: درخواست ۲ هزار و ۴۲۵ واجد شرایط شناخته نشده و درخواست آنها رد شد و از این میان ۵۱۴ نفر در سامانه تأیید نهایی شدند.

وی ادامه داد: از میان تائیدشدگان نیز ۴۱۸ نفر شامل ۲۵۲ نفر از متقاضیان عادی، ۱۵۴ نفر افراد زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و ۱۲ نفر افراد زیر پوشش بهزیستی هستند.

گرویان با اشاره به انجام قرعه کشی تخصیص فازهای طرح نهضت ملی مسکن در آستارا گفت: قرعه کشی به صورت نرم افزاری انجام شده است و اسامی متقاضیان منتخب در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

رئیس بنیاد مسکن آستارا سهم آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی را منابعی برای پیشرفت این پروژه دانست و از متقاضیان خواست تا در موعد مقرر نسبت به پرداخت مبالغ مورد نظر اقدام کنند.

وی ادامه داد: طرح نهضت مسکن ملی در آستارا بر اساس نقشه شامل آپارتمان هایی ۶ طبقه بوده که تا طبقه پنجم سه واحدی و طبقه ششم ۲ واحدی خواهد بود و پس از رسیدن پیشرفت فیزیکی هر فاز به حدود ۷۰ درصد، قرعه کشی دوباره ای برای اختصاص واحدهای مسکونی به افراد برگزار خواهد شد.

گرویان در مورد ثبت نام دوباره از متقاضیان طرح مسکن ملی نیز گفت: با موافقت مسئولان اجرایی طرح در آینده و با باز شدن سامانه ثبت نام، متقاضیان جدید دارای شرایط می توانند جهت ثبت نام به سامانه مراجعه کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان