تالش- استاندار گیلان با تأکید بر اهمیت داشتن بصیرت و شناخت دشمن در زمان فتنه گفت: وحدت عامل اصلی شکستن تابوی تحریم ظالمانه دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر اسدالله عباسی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم اهل سنت و شیعه تالش، اظهار کرد: زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه اهل تسنن و تشییع در کنار هم یک نوع فرهنگ و سبک زندگی است.

وی، وحدت را عامل اصلی نشاط اجتماعی جامعه دانست و افزود: وحدت نشاط آور، قدرت بخش و موفقیت آفرین است. پ

استاندار گیلان با بیان اینکه وحدت اجتماعی غرور آفرین است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با وحدت کلمه تحقق یافته است.

عباسی با بیان اینکه وحدت عامل اصلی شکستن تابوی تحریم ظالمانه دشمن است، اضافه کرد: بصیرت و دشمن شناسی در شرایط فتنه بسیار اهمیت دارد.

وی، تفرقه و اختلاف افکنی در جامعه را راهکار تهاجمی دشمن دانست و افزود: وحدت و یکپارچگی مردم در بخش های مختلف نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند.

استاندار گیلان با اشاره به سیاست های راهبردی دولت سیزدهم در بخش اقتصادی، بیان کرد: دولت در کنترل تورم و جلوگیری از گرانی و تأمین کالاهای اساسی مصمم است.

عباسی با بیان اینکه دشمن دنبال بر هم زدن امنیت اقتصادی است، گفت: کارهای خوبی در کشور شروع شده اما در سال های گذشته، مردم و کشور معطل برجام شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت در بخش مبارزه با کرونا، افزود: دولت سیزدهم در حالی مسئولیت را قبول کرد که کشور در حالت بحرانی کرونا بود و با کار جهادی و میدانی از این بحران عبور کردیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه تابستان امسال بدون خاموشی سپری شد، گفت: سال گذشته قطعی های مکرر بری مردم را آزار می داد اما امسال با تدبیراتی که در سطح کلان صورت گرفت قطعی برق کاهش قابل توجهی داشت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان