رضوانشهر- استاندار گیلان با تاکید بر بکارگیری از ایده ها و خلاقیت های جوانان در بخش های مختلف گفت: دولت از ایده پردازی جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع اهل تسنن و تشییع رضوانشهر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و ایثارگری های جانبازان و ایثارگران است.

وی، وحدت را عامل اصلی موفقیت در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برشمرد و اضافه کرد: در شکل گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به دور از خط کشی ها و دسته بندی های سیاسی و جناحی در کنار هم در برابر دشمن صف آرایی کردیم.

استاندار گیلان با اشاره به فتنه ها و دسیسه های دشمن علیه نظام اسلامی در ادوار مختلف، بیان کرد: دشمن برای ضربه زدن به نظام دنبال ایجاد تفرقه در ابعاد مختلف است.

عباسی با اشاره به وحدت مثال زدنی اهل سنت و شیعه در گیلان، اضافه کرد: مردم اهل سنت و تشییع گیلان عزتمندانه و با کمال آرامش و وحدت در کنار هم زندگی می کنند.

وی با اشاره به هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی ها، افزود: هفته وحدت بهترین نماد برای تبیین همدلی بین اهل تسنن و تشییع است.

استاندار گیلان با تاکید بر بکارگیری از ایده ها و خلاقیت های جوانان در بخش های مختلف، تصریح کرد: دولت از فکرهای نو و ایده پردازی های جوانان در بخش اشتغالزایی حمایت می کند.

عباسی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور در یک سال اخیر، بیان کرد: رویکرد مردمی بودن و میدانی بودن دولت در گیلان در حال پیاده سازی است.

وی با بین اینکه تقویت زیرساخت ها در گیلان با جدیت دنبال می شود، افزود: اتصال خط ریلی رشت به آستارا یکی از پروژه های مهم ملی در گیلان است که در حال اجرا است

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان