شاگردان ساپینتو در هفته نهم لیگ برتر برابر تیمی به میدان خواهند رفت که شرایط خاصی دارد و هم تیم بدون شکست لیگ است و هم در بین تیم هایی است که کمترین برد را در هشت هفته قبل داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی پیگیری خواهد شد که استقلال باید در اصفهان به مصاف ذوب آهنی برود که در دیدارهای گذشته اش باختی را تجربه نکرده و این کار شاگردان ساپینتو را سخت خواهد کرد. 

استقلال می تواند اولین باخت را تحمیل کند؟

آبی های تهران که تا قبل از دیدارهای این هفته با ۱۵ امتیاز رقابت نزدیکی با گل گهر و پرسپولیس داشتند با دانستن نتایج این دو تیم که روز پنجشنبه به مصاف حریفان خود رفتند حالا به دنبال کسب سه امتیاز است.

تنها نقطه منفی برای استقلال غیبت ساپینتو در کنار زمین است که به خاطر محرومیت انضباطی باید از جایگاه ویژه بازی تیمش را تماشا کند. در غیاب او قطعا آبی ها با مشکلاتی مواجه خواهند شد چرا که حضور ساپینتو در کنار زمین انگیزه خاصی به بازیکنان می دهد. 

استقلال در زمین تیمی به میدان خواهد رفت که هر چند تنها یک پیروزی در هشت دیدار گذشته داشته اما باختی هم در کارنامه اش ندارد. ذوب آهن بیشترین تساوی را در رقابتهای این فصل داشته و نباختنش در هفته های پشت سرگذاشته شده نشان می دهد که از ساختار دفاعی مستحکمی برخوردار است. 

تراکتور و سه امتیاز مهم

سرخپوشان تبریزی که در هفته های اخیر نوسان داشته اند این بار در ورزشگاه خانگی میزبان تیمی هستند که وضعیت مناسبی در جدول ندارد و در چند هفته اخیر شکست های سنگینی را هم متحمل شده است.

شاگردان بردیف که نخستین شکست فصل را به پرسپولیس تحمیل کردند در هفته هشتم متحمل شکست شدند تا روند پرنوسان خود در این فصل را ادامه دهند. با این حال می دانند که برای عقب نماندن از جمع بالانشینان چاره ای جز این ندارد که نفت مسجدسلیمان را شکست دهند. 

سه امتیاز این بازی برای تراکتوری که ۱۱ امتیازی است از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که نتوانند به این مهم دست پیدا کنند فاصله شان با تیم های بالانشین زیاد خواهد شد. 

برنامه دیدارهای باقی مانده هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه ۲۲ مهرماه

* هوادار تهران – ملوان انزلی - ساعت: ۱۶ 
داوران: حسین زیاری – علیرضا ایلدروم – یوسف مغروری – محمدعلی صلاحی - ناظر: حسن کامرانی فر

* تراکتور تبریز – نفت مسجد سلیمان - ساعت: ۱۶:۳۰
داوران: محمدحسین ترابیان - امیرمحمد داودزاده – عسکر محمدی – فرهاد امینی - ناظر: رضا سخندان

* ذوب آهن اصفهان – استقلال - ساعت: ۱۶:۳۰
داوران: پیام حیدری – حسن ظهیری – محمدجواد مداح – روح الله شریفی - ناظر: خداداد افشاریان

* آلومینیوم اراک – مس کرمان - ساعت : ۱۷
داوران: احمد محمدی – مهدی عالیقدر – محمد عطایی – هادی علی نیافر - ناظر: اکبر بخشی زاده

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان