آستارا- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش برای از بین بردن هویت اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا عزت زمانی ظهر پنجشنبه در همایش تجلیل از پیرغلامان مداحان آستارا اظهار کرد: مداحان با نفس گرم و ذوق خود با کنار هم قرار دادن کلمات، مکتب آزادگی، عزت و انسانیت را به همگان معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه سنت هزار ساله مداحی سینه به سینه از پیشینیان منتقل شده است افزود: برخی مسائل در کتاب ها قابل نگارش نیست و باید جوانترها با زانو زدن پای مکتب ابا عبدالله حریم را حفظ کرده و شاگردی کنند.

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه در مقابله با طاغوت دستگاه سید الشهدا همواره میدان داری کرده است، ادامه داد: هر وقت دشمن به خاک این کشور چپ نگاه کرد دست پروردگان مکتب سیدالشهدا ایستادگی کرده و در میدان مبارزه حضور یافتند تا یک وجب از خاک این کشو را به دشمن ندهند.

وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور اضافه کرد: دشمن همه تلاش خود را به کار بسته تا این هویت را از ما بگیرد و امروز به برکت سید الشهدا این هویت زنده مانده و با وجود پیرغلامان این فرهنگ در جان و زندگی ملت ما رسوخ کرده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه به زودی مکتب امام حسین (عح) حقیقت عدالت را به برکت خون شهدا و انقلاب در عالم برپا می کند، گفت: دشمن تلاش می کند تا این هویت، عزت، شرف و دینداری مردم متدین و حسینی را به گونه ای دیگر جلوه دهد و گاهی این مردم را بی دین معرفی و زنان را بیزار از عفت و حیا جلوه دهد.

حجت الاسلام عزت زمانی با بیان اینکه عصبانیت دشمن امری طبیعی است، افزود: زنان و مردان مؤمن ایران با افتخار پای این مکتب ایستاده اند و به برکت مجاهدت ها و هنرمندی های این مکتب، این پرچم امروز در عالم برپاست و نام حضرت زهرا امیرالمومنین و غدیر در دنیا فراگیر شده است.

وی با بیان اینکه در دوران ستم شاهی مراسم فاطمیه و غدیر محدود به محافل کوچک، مخفی و خصوصی بود، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب و مجاهدت شهدا، اربعین و پرچم امام حسین در دنیا برافراشته شده و یک حرکت تمدنی بزرگ شکل گرفته است.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به اینکه ما در دستگاه امام زمان زندگی می کنیم، اضافه کرد: انقلاب اسلامی در یک دستگاه عظیم توحیدی در خدمت حضرت ولی عصر قرار دارد و معتقدیم جوشش خون سید الشهدا پس از تاریخ انبیا به مثابه نعمتی عظیم با مجاهدت مردان و زنان بزرگی تا روز ظهور آن حضرت به امانت به دست ما رسیده است.

وی همچنین گفت: این پرچم تا زمان رسیدن به مقصد بر روی دوش این ملت قرار دارد، دشمنان این مکتب همواره تلاش می کنند تا این پرچم زمین بخورد اما با وجود مشکلات و سختی ها این مسیر طی شده و زمینه ظهور و تحقق ولایت اهل بیت و پرچم اسلام و کلمه توحید را در عالم برپا می کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه پیرغلامان استادان این مکتب هستند، افزود: جوانان پرچمی را تحویل می گیرند که باید به دست حضرت ولی عصر بسپارند و هر کسی در هر موقعیتی باید نقش خود را بهتر در این دستگاه ایفا کند.

گفتنی است، در این مراسم از ۱۴ نفر از مداحان پیشکسوت آستارا با اهدای لوحی تجلیل شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان