انزلی- دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به پشت پرده اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال تجزیه ۵۶ کشور مسلمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی شامگاه جمعه در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) که در مهدیه بندرانزلی برگزار شد، با اشاره به اینکه معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج) امری ضروری است، اظهار کرد: محبت به امام زمان (عج) باید در جامعه و زندگی جاری شود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه وظیفه ما نسبت به امام زمان (عج) اطاعت از دستورات ایشان است، تصریح کرد: باید با رفتار خود سیره ائمه اطهار (ع) را به دیگران معرفی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم (ص) جامعه بشری را به کرامت دعوت و رحمت را جاری کردند، افزود: یکی از نقش های مهم رسول اکرم (ص) تعلیم و تربیت مردم بوده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جامعه زمان پیامبر اکرم (ص) دچار بحران جاهلیت بود اما پیامبر اکرم (ص) این مسائل را به درستی مدیریت کردند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) به واسطه اخلاق خوب خود دیگران را به دین اسلام دعوت می کردند، اضافه کرد: حضرت ابراهیم (ع) و پیامبر اکرم (ص) در قرآن به عنوان الگو معرفی شده اند.

منتظر واقعی حضور در میدان را وظیفه خود می داند

آیت الله رمضانی با بیان اینکه حضرت ابراهیم (ع) معمار توحید بودند و انسان ها را به مسیر الهی دعوت می کردند، ابراز کرد: پیامبر اکرم (ص) درس بت شکنی و مقابله با شرک را به جامعه بشری می دهد که این وظیفه را حضرت مهدی (عج) نیز بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: امام زمان (عج) با ظهور خود در مقابل هر نوع بت پرستی مقابله می کنند؛ اگر انسان حضور در میدان را بر خود وظیفه بداند آن وقت می تواند منتظر واقعی حضرت مهدی (عج) باشد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) از مسلمانان می خواهد که نگذارند احکام دینی و قرآن مهجور باشد، اذعان کرد: ویژگی مشترک میان حضرت ابراهیم (ع) و پیامبر اکرم (ص)، بت شکنی بوده است.

وی با اشاره به ویژگی های شیعیان از نگاه امام صادق (ع)، افزود: ایشان عاقل، فهیم، دانا، صبور و وفادار بودن را از ویژگی های اصلی شیعیان عنوان کرده اند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه خیلی ها دنبال این هستند که توطئه کنند و از جوانان فریب خورده سواستفاده نمایند، تصریح کرد: دشمن درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه به تعبیر امام خمینی (ره) اگر انقلاب اسلامی از بین برود از دین و دینداری تا چندصد سال آینده خبری نخواهد بود، گفت: عده ای نمی خواهند دین به معنای واقعی در جامعه پیاده شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دین، بشریت را به راستگویی، ایثار، خدمت به دیگران و… دعوت می کند، اظهار کرد: محتوای جمهوری اسلامی برقراری و برپایی نظام دینی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای تحقق عدالت و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند تا قدرت واقعی نظام اسلامی به وجود آید.

نظام اسلامی امانت شهدا است

آیت الله رمضانی با بیان اینکه ایران اسلامی در منطقه و در عرصه بین الملل جز معادلات محاسبه ای است، افزود: نظام اسلامی امانت شهدایی امثال حاج قاسم سلیمانی است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به برنامه دشمنان برای تبدیل ۵۶ کشور مسلمان جهان به ۲۰۰ کشور کوچک تجزیه یافته اشاره و اظهار کرد: هدف از این تجزیه، تضعیف قدرت مسلمانان برای به استعمار کشیدن آن هاست؛ دشمن این سیاست را در عراق، ترکیه و ایران دنبال کرده و می کند.

وی با بیان اینکه کار دین اصلاح و رساندن انسان ها به کرامت است، افزود: انقلاب اسلامی معادلات استعمارگران را بر هم زد و امروز تقابل میان بلوک شرق و غرب مطرح نیست، بلکه تقابل میان اسلام و استکبار مطرح شده است.

وی در ادامه به فعالیت رسانه های معاند در حوادث اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: شبکه ایران اینترنشنال با سرمایه سعودی و محتوای رژیم صهیونیستی و شبکه های بی بی سی فارسی و من و تو در این آشوب حضور داشتند و هزاران خبر دروغ، منتشر کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در حوادث اخیر سه دسته در خیابان حاضر شدند، افزود: دسته اول، عده ای خیلی کمی بودند که مشکلات معیشت داشتند و به اصطلاح اعتراض مدنی کردند.

وی با بیان اینکه دسته دوم، شامل جوانان ۱۵ تا ۲۲ ساله بودند و از طریق مدیریت فضای مجازی، فریب خوردند و به خیابان آمدند، خاطرنشان کرد: هدف این گروه، آسیب رساندن و آتش زدن آمبولانس و پرچم ایران نبود بلکه افراد فریب خورده ای بودند که مورد رأفت نظام اسلامی قرار می گیرند.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه دسته سوم، افراد مدیریت شده و اغتشاشگر بودند که هدفشان خسارت مادی و معنوی به بیت المال و مردم بود، اضافه کرد: این افراد با آتش زدن بانک ها و استفاده از سلاح های گرم و سرد به دنبال ناامنی در کشور بودند.

وی اظهار کرد: نظام اسلامی با افرادی که در حوادث اخیر فریب خوردند با رأفت برخورد می کند اما با رهبران این اغتشاشات به شدت برخورد خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان