رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نماد اقتدار و امنیت در جامعه است، گفت: دشمن همیشه به دنبال از بین بردن اتحاد میان ملت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور بعد از ظهر شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به حضور سپاه در همه بحران ها و خدمات رسانی به مردم اظهار کرد: به هنگام بروز بحران دستگاه های امنیتی و نظامی وارد میدان می شوند.

وی به تلاش این دستگاه ها برای ایجاد آرامش و امنیت و حفظ جان مردم اشاره کرد و افزود: حفظ و تقویت وحدت در میان نهادهای انتظامی و نظامی در هنگام بحران ضروری است.

سردار عبدالله پور با اشاره به دشمنی استکبار طی ۴۴ سال گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمن به دنبال برهم زدن امنیت ملی و از بین رفتن اتحاد میان مردم است به همین واسطه دست به توطئه و فتنه می زند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در کنار نیروهای امنیتی و نظامی بوده اند، افزود: نیروی انتظامی نماد اقتدار در ایجاد امنیت جامعه است.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در کشور به طور شبانه روزی در حال تلاش برای رفاه جامعه و افزایش امنیت و آرامش در جامعه هستند، تصریح کرد: دشمن همواره تلاش کرده تا اقتدار نیروی انتظامی در جامعه را کاهش دهند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان