فرمانده سپاه قدس گیلان، نیروی انتظامی را نماد اقتدار در ایجاد امنیت جامعه دانست و گفت: فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در کشور به طور شبانه روزی در حال تلاش برای رفاه جامعه و افزایش امنیت و آرامش در ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در دیدار با سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان در سالن اجتماعات فراجا با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی بحران ها در کنار مردم است، اظهار کرد: در هنگام بحران، تمامی نهادهای امنیتی و انتظامی در کنار دیگر بوده و از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش و حفظ جان مردم دریغ نمی کنند.

وی با تاکید بر وحدت وجود میان نهادهای امنیتی در جمهوری اسلامی در مواقع بحران گفت: استکبار همواره در طول ۴۴ سال گذشته سعی داشته تا اتحاد میان مردم را از بین برده و برای انجام این کار دست به ایجاد فتنه می زند ولی مردم و نهادهای انتظامی و امنیتی در کنار یکدیگر به حل بحران و رفع اغتشاش و دفع فتنه کمک می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، نیروی انتظامی را نماد اقتدار در ایجاد امنیت جامعه دانست و افزود: فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی در کشور به طور شبانه روزی در حال تلاش برای رفاه جامعه و افزایش امنیت و آرامش در جامعه هستند و به این منظور دشمن همواره سعی می کند تا اقتدار نیروی انتظامی در جامعه را کاهش داده و آن را تقلیل دهد.

فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه نیروهای امنیتی و انتظامی از جان خود برای حفظ این نظام اسلامی می گذرند، اظهار کرد: تمامی نهادهای نظامی و انتظامی در هنگام اغتشاشات در کنار مردم و نظام هستند و حتی از خون می گذرند ولی نمی گذارند به مردم صدمه ای وارد شود. 

سردار عزیزالله ملکی با قدردانی از سپاه قدس گیلان در کنترل آشوب در گیلان و کمک به نیروی انتظامی گفت: در اغتشاشات اخیر، سپاه قدس گیلان در کنار نیروهای انتظامی و مردم، به حل و کنترل اغتشاش بسیار کمک کرده و حتی در این راه افرادی مجروح شدند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به وحدت در میان سپاه، بسیج و نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی و سپاه در کشور و استان گیلان در کنار دیگر هستند و هیج موقع این دو نهاد با هم احساس جدایی نکردند. 

فرمانده انتظامی استان گیلان، بسیج را یک نعمت برای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج یک نعمت در کشور بوده و مردم با دیدن بسیجی ها در جامعه احساس آرامش می کنند زیرا معتقدند هدف بسیج کمک به مردم در تمامی شرایط است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان